Un atac de phishing care foloseste logo-ul Credit Europe Bank (România) S.A. este in desfășurare. Persoanele care primesc astfel de emailuri - atat clienti, cat si persoane care nu sunt clienti ai Bancii, sunt indemnate prin textul emailului sa furnizeze date confidentiale. Pentru siguranța dvs., nu accesati link-urile din astfel de e-mailuri si nu furnizați datele dvs. de securitate sau date personale prin e-mail, mesaje scrise sau apeluri telefonice.

Cumpără online în mai multă siguranță.

Am îmbunătățit pașii de autentificare prin 3D Secure* pentru tranzacțiile online prin card de credit sau de debit.

Curs valutar

Simbol BNR Cumpărare Vânzare
EUR 4,9726 4,9000 5,0500
USD 4,5313 4,5000 4,6500
GBP 5,7463 5,7000 5,8800
CHF 5,1634 5,1900 5,3100
SEK 0,4374 0,4070 0,4610
100 JPY 3,0662 3,0600 3,4800

* Cursuri valutare cont curent

Află mai multe
Persoană fizică O lună* 3 luni
EUR 0,60% 1,00%
RON 5,75% 6,75%
Află mai multe
Index Ultima actualizare Rată
EURIBOR 12 LUNI 04.12.2023 3.90200%
EURIBOR 6 LUNI 04.12.2023 4.00400%
IRCC 01.10.2023 5.96000%
ROBOR 3 LUNI 04.12.2023 6.25000%
ROBOR 6 LUNI 04.12.2023 6.31000%
SARON 1MC+M1 04.12.2023 0.64560%
SARON 3MC+M3 04.12.2023 0.70900%
SARON 3MC+M6 04.12.2023 0.78000%
Află mai multe

Cumpără online în mai multă siguranță.

Vrem să ne asigurăm că te bucuri de cumpărături online în siguranță deplină. De aceea, am îmbunătățit pașii de autentificare prin 3D Secure* pentru tranzacțiile online prin card de credit sau de debit. 

Ce se schimbă?

Până acum, în primul pas de autentificare, trebuia să introduci ultimele 6 cifre ale Codului Numeric Personal**. Acestea vor fi înlocuite de o parolă statică, stabilită de tine.

Cum stabilești o parolă statică?

La prima tranzacție online începând din data de 28.12.2020, vei vedea ecranul următor. Aici vei stabili o nouă parolă statică, cunoscută doar de tine, pe care o vei folosi la toate tranzacțiile online viitoare:

 

  1. Introduci ultimele 6 cifre ale CNP-ului tău
  2. În câmpul “Noua parola statica”, introduci noua parolă din 6 cifre. 
  3. În câmpul “Reintroduceți”, introduci din nou parola. 
  4. Apeși butonul „CONFIRMĂ!” 
  5. Primești prin SMS parola dinamică pe care o introduci în următoarea pagină securizată.

La următoarele tranzacții online, vei introduce doar parola statică din 6 cifre stabilită de tine și parola dinamică primită prin SMS. Protocolul 3D Secure în 2 pași trebuie să fie implementat și de către comerciantul la care este realizată tranzacția. În caz contrar, te vei autentifica printr-un singur pas, cu parola dinamică primită prin SMS.

Ce faci dacă uiți parola statică?

Sună la CEBLine: 0801.000.000 (din rețeaua fixa Telekom) sau 0750.000.000 / 0724.100.000 (din orice rețea) și un reprezentat al băncii te va ajuta să schimbi parola.

Poți confirma tranzacțiile online și prin aplicatia AVANTAJ2go! Mai multe detalii aici.

Descarcă aplicația AVANTAJ2go și ai control total asupra cardului tău.

Află mai multe