Descarcă aplicația AVANTAJ2go și ai control total asupra cardului tău.
Cu AVANTAJ2go, verifici oricând soldul disponibil, tranzacțiile făcute, sumele de plată şi promoțiile la partenerii CardAvantaj.
Curs valutar
Simbol | BNR | Cumpărare | Vânzare |
---|---|---|---|
EUR | 4,9744 | 4,9000 | 5,0500 |
USD | 4,7191 | 4,6700 | 4,8200 |
GBP | 5,7415 | 5,6300 | 5,8100 |
CHF | 5,1701 | 5,1000 | 5,2300 |
SEK | 0,4295 | 0,3960 | 0,4500 |
100 JPY | 3,1518 | 3,1100 | 3,2700 |
* Cursuri valutare cont curent
Află mai multePersoană fizică | O lună* | 3 luni |
---|---|---|
EUR | 0,60% | 1,00% |
RON | 5,75% | 6,75% |
Index | Ultima actualizare | Rată |
---|---|---|
EURIBOR 12 LUNI | 03.10.2023 | 4.19800% |
EURIBOR 6 LUNI | 03.10.2023 | 4.13800% |
IRCC | 01.10.2023 | 5.96000% |
ROBOR 3 LUNI | 03.10.2023 | 6.40000% |
ROBOR 6 LUNI | 03.10.2023 | 6.50000% |
SARON 1MC+M1 | 03.10.2023 | 0.64980% |
SARON 3MC+M3 | 03.10.2023 | 0.71110% |
SARON 3MC+M6 | 03.10.2023 | 0.78210% |
Ai acum la dispoziție prima aplicație pe mobil destinată cardurilor emise de Credit Europe Bank și promoțiilor de la CardAvantaj!
Îți vezi instant soldul și tranzacțiile cardurilor tale de la Credit Europe Bank, descoperi rețeaua extinsă de parteneri CardAvantaj și profiți de toate promoțiile!
Instalând aplicația AVANTAJ2go poți vizualiza sumele disponibile în contul tău, ultimele tranzacții efectuate cu cardul, bonusul acumulat (disponibil doar pentru CardAvantaj), precum și valoarea ratei lunare. În plus, vei fi mereu conectat la ultimele campanii si promoții la magazinele partenere din rețeaua CardAvantaj.
Descoperi ușor magazinele partenere poziționate pe hartă (conform coordonatelor GPS), precum și numărul de rate disponibil la fiecare în parte, campaniile active în rețeaua de parteneri și nu numai.
Oricând vrei să faci cumpărături online îți poți activa/dezactiva cardul tău pentru plățile online.
În plus, ai posibilitatea de a te autentifica folosind datele tale biometrice (amprenta sau Face ID).
Descarci, instalezi și te înregistrezi gratuit în aplicație. Nu trebuie să faci niciun drum în sucursală sau să suni ca să poți utiliza aplicația.
Beneficii
CONTROL TOTAL ASUPRA CARDULUI TĂU
Verifici instant soldul, istoricul tranzacțiilor din luna curentă, bonusul acumulat (disponibil doar pentru CardAvantaj), suma minimă de plată (disponibil doar pentru cardurile de credit).
Ai acces oricând și de oriunde la rețeaua de sucursale și ATM-uri Credit Europe Bank și la întreaga listă de parteneri CardAvantaj.
Afli în orice moment informații actualizate despre campaniile și promoțiile la magazinele partenere din rețeaua CardAvantaj.
Nu ai încă un card credit de la Credit Europe Bank?
Aplică aiciÎntrebări frecvente
-
1. Ce este AVANTAJ2go?
AVANTAJ2go este prima aplicaţie pe mobil destinată informaţiilor despre cardurile emise de Credit Europe Bank şi promoţiilor de la CardAvantaj.
-
2. Care sunt funcționalitățile puse la dispoziție de aplicația AVANTAJ2go?
- Îţi vezi instant soldul şi tranzacţiile cardurilor tale de la Credit Europe Bank, poţi vizualiza sumele disponibile în contul tău, tranzacţiile efectuate cu cardul, bonusul acumulat (disponibil doar pentru CardAvantaj), precum şi valoarea ratei lunare.
- Descoperi uşor magazinele partenere poziţionate pe hartă (conform coordonatelor GPS), precum şi numărul de rate disponibil la fiecare în parte;
- Vezi informaţii despre campaniile active de la CardAvantaj;
- Oricând vrei să faci cumpărături online îţi poţi activa/dezactiva cardul tău pentru plăţile online;
- Te poţi autentifica folosind datele tale biometrice (amprenta sau Face ID) sau un cod PIN pe care îl stabileşti doar tu.
-
3. Care sunt costurile aplicaţiei AVANTAJ2go?
Instalarea, utilizarea şi înregistrarea în aplicație sunt gratuite.
-
4. Trebuie să închei contract pentru a obține AVANTAJ2go?
Nu, nu trebuie să închei un contract separat pentru a descărca, instala și a te înregistra în aplicația AVANTAJ2go. Tot ce trebuie să faci este să intri în App Store / Google Play pentru a descărca aplicaţia iar la înregistrarea în aplicație să fii de acord cu Termenii şi Condițiile aplicației.
-
5. Pentru ce sisteme de operare este disponibilă aplicația AVANTAj2go?
Aplicația AVANTAj2go poate fi instalată pe smartphone-urile cu sistem de operare iOS 10+ sau Android 5.0+.
-
6. Mi-am schimbat între timp numărul de telefon și nu mă pot înregistra în aplicație. Cum pot modifica numărul de telefon cu care sunt înregistrat la bancă pentru a primi SMS-ul cu codul pentru înregistrare?
Dacă ți-ai schimbat numărul de telefon între timp, este necesar să te prezinți într-o sucursala Credit Europe Bank și să faci actualizarea datelor personale care s-au modificat.
-
7. Trebuie să mă înregistrez ca să accesez AVANTAj2go?
Poți descărca, instala și folosi aplicația (făra a avea acces în meniul Carduri) fără să fie nevoie să te înregistrezi în aplicație. Dacă dorești să ai acces și la meniul Carduri și să vizualizezi conținutul complet, este necesar să te înregistrezi și să te autentifici de fiecare dată.
-
8. Cum pot să resetez PIN-ul pentru accesarea AVANTAJ2go?
Pentru a reseta PIN-ul şi a putea accesa AVANTAJ2go, este nevoie să contactezi serviciul clienţi CEBLine la tel.: 0801.000.000 (număr apelabil din reţeaua Telekom Romania) sau 0750.000.000 (număr apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă, inclusiv internaţional).
-
9. Cum pot schimba PIN-ul aplicației AVANTAj2go?
Pentru a-ţi schimba PIN-ul aplicaţiei AVANTAJ2go accesezi meniul aplicaţiei MAI MULTE > selectezi icon-ul din dreapta sus Setari > Alegi opţiunea Schimba codul PIN.
-
10. Cum pot schimba limba aplicației?
Pentru a-ţi schimba limba aplicaţiei AVANTAJ2go accesezi meniul aplicaţiei MAI MULTE > selectezi icon-ul din dreapta sus Setari > Alegi opţiunea Alege limba și selectezi limba dorită.
-
11. Ce se întâmplă dacă introduc de mai multe ori greșit codul PIN?
Dacă introduci de 3 ori PIN-ul greşit, contul aplicației îti este blocat automat și este nevoie să contactezi serviciul clienţi CEBLine la tel.: 0801.000.000 (număr apelabil din reţeaua Telekom Romania) sau 0750.000.000 (număr apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă, inclusiv internaţional).
-
12. Care sunt cardurile pe care le pot adăuga în aplicația AVANTAJ2go?
În aplicaţia AVANTAJ2go poţi adăuga toate cardurile emise de Credit Europe Bank Mastercard/VISA pentru persoane fizice.
-
13. Câte carduri îmi pot adăuga în aplicația AVANTAJ2go?
Poţi adăuga în aplicaţie toate cardurile de credit şi debit pe care le deţii la Credit Europe Bank.
-
14. Ce fac dacă nu mă descurc și am nevoie de ajutor în utilizarea aplicației?
Dacă întâmpini dificultăți în instalarea, înregistrarea sau folosirea aplicației, ai la dispoziție: informațiile disponibile pe www.crediteurope.ro şi pe www.cardavantaj.ro sau poți contacta serviciul clienţi CEBLine la tel.: 0801.000.000 (număr apelabil din reţeaua Telekom Romania) sau 0750.000.000 (număr apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă, inclusiv internaţional).
-
15. Membrii familiei/persoanele împuternicite/deţinătorii de carduri suplimentare pot avea acces la AVANTAJ2go?
Nu, doar tu eşti singura persoană care poate instala pe dispozitivele personale aplicația și te poți înregistra. Îti recomandăm să nu comunici unei alte persoane datele tale personale sau alte coduri de acces.
-
16. Pot accesa AVANTAJ2go când sunt plecat/plecată din țară?
Da, poţi accesa în orice moment şi de oriunde aplicaţia şi informaţiile despre cardurile tale emise de bancă, dacă ai conexiune la internet! Dacă eşti în roaming, nu uita că trebuie să achiţi costurile operatorilor de telefonie legate de utilizarea internetului în roaming.
-
17. Care sunt datele necesare pentru a mă putea înregistra în aplicația AVANTAJ2go?
Înregistrarea în aplicația AVANTAJ2go se face folosind fie CNP și numărul de telefon înregistrat în relația cu banca, fie codul de client și numărul de telefon înregistrat în relația cu banca.
-
18. În aplicație regăsesc și extrasul cardului de credit?
În AVANTAJ2go poți vizualiza suma minimă și suma totală de plată aferente ultimului extras de cont emis. Pentru mai multe detalii, te rugăm să îți accesezi extrasul de cont primit pe email sau poștă.
-
19. Ce pot face dacă am șters din greșeală aplicația AVANTAJ2go de pe telefon?
Nu este nicio problemă dacă ştergi aplicaţia din greşeală de pe telefon, o poţi reinstala oricând, îţi poţi adăuga din nou cardurile şi accesa informaţiile despre cardurile tale.
-
20. Ce fac dacă mi-a fost furat/am pierdut telefonul pe care aveam instalată aplicația?
Te rugăm să contactezi serviciul clienţi CEBLine la tel.: 0801.000.000 (număr apelabil din reţeaua Telekom Romania) sau 0750.000.000 (număr apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă, inclusiv internaţional).
-
21. Pot instala aplicația pe mai multe telefoane mobile?
Da, poți instala aplicația pe mai multe telefoane cu sistem de operare iOS10+ sau Android5+.
-
22. Cât de des sunt actualizate informațiile în AVANTAJ2go?
Informațiile din AVANTAJ2go sunt actualizate în timp real.
-
23. Cum pot să-mi activez device-ul pentru a primi push notification pentru tranzacţiile online?
Activarea sau dezactivarea serviciului 3D Secure pentru cardurile principale de credit sau de debit se realizează prin accesarea meniului „MAI MULTE”, submeniul „Setări”, opţiunea „Foloseşte acest device pentru autentificare 3D Secure”.