Actualizează-ți datele personale 100% online, simplu și în siguranță, fără niciun drum la bancă. Durează aproximativ 10 minute! Ai nevoie doar de: carte de identitate valabilă, telefon mobil sau orice alt dispozitiv (tableta, laptop sau desktop) cu cameră foto și acces la Internet și o adresă de email valabilă. Actualizarea datelor personale este un proces legal obligatoriu, iar neglijarea lui poate duce la restricționarea accesului la produsele și serviciile bancare pe care le deții la Credit Europe Bank.

Curs valutar

Simbol BNR Cumpărare Vânzare
EUR 4,9759 4,9000 5,0500
USD 4,5521 4,4700 4,6200
GBP 5,9517 5,8400 6,0200
CHF 5,2944 5,2400 5,3600
SEK 0,4379 0,4050 0,4590
100 JPY 3,0572 3,0000 3,1600

* Cursuri valutare cont curent

Află mai multe
Persoană fizică O lună* 3 luni
EUR 0,60% 1,00%
RON 5,75% 6,75%
Află mai multe
Index Ultima actualizare Rată
EURIBOR 12 LUNI 11.10.2024 2.79100%
EURIBOR 6 LUNI 11.10.2024 3.05500%
IRCC 01.10.2024 5.99000%
ROBOR 3 LUNI 11.10.2024 5.55000%
ROBOR 6 LUNI 11.10.2024 5.59000%
SARON 1MC+M1 11.10.2024 0.02740%
SARON 3MC+M3 11.10.2024 0.17270%
SARON 3MC+M6 11.10.2024 0.24370%
Află mai multe

Întrebări frecvente

  • În cazul pierderii, furtului, deteriorării ori blocării cardului, a înregistrării în contul Deţinătorului de card a unor tranzacţii neautorizate de acesta, a oricăror erori sau nereguli apărute în urma administrării contului de către Bancă, a existenţei unor suspiciuni cu privire la posibilitatea copierii cardului sau cunoaşterea codului PIN / parolei de către alte persoane neautorizate sau în cazul constatării unor disfuncţionalităţi ale cardului, sună de urgenţă la Serviciul Clienţi la numerele de telefon 0750.000.000 / 0724.100.000 (numere apelabile din orice retea) sau 0801.000.000 (numar apelabil doar din rețeaua de telefonie fixă Telekom) pentru a sesiza una din situaţiile menţionate mai sus. După blocarea cardului, vei avea obligaţia să notifici în scris Banca. Pentru a notifica Banca, trebuie să te prezinţi la orice sucursală a Credit Europe Bank pentru a completa Formularul pentru Pierdere, furt, deteriorare, blocare card.

    • Vino la orice sucursală Credit Europe Bank;
    • Aplică on-line "Aici";
    • Sună la CEBLine: 0750.000.000 / 0724.100.000 (apelabil din orice rețea) sau 0801.000.000 (apelabil din rețeaua fixă Telekom) și un reprezentat al Băncii își stă la dispoziție pentru a te consilia în vederea obținerii unui card;
    • Detalii aici despre cum poți aplica prin CEBLine pentru CardAvantaj.
  • Te poți bucura de avantajele cumpărăturilor cu plata în rate în rețeaua magazinelor partenere CardAvantaj. Astfel poți efectua tranzacții în magazine din cele mai variate domenii: modă, agenții de turism, asigurări, mobilă, saloane de frumusețe, electronice / electrocasnice / IT&C, decorațiuni, sănătate, supermarket-uri, benzinării, etc.

    • Consultă aici lista permanent actualizată cu adresele magazinelor partenere CardAvantaj; poți găsi de asemenea și informații despre campaniile aflate în desfășurare;
    • Pe lângă avantajul cumpărăturilor cu plata în rate, acum poți folosi cardul tău emis de Credit Europe Bank pentru plata on-line. Tranzacțiile efectuate pe Internet conferă și o flexibilitate deosebită;
    • Poți efectua tranzacții la orice oră, produsele și serviciile comercianților fiind la doar un click distanță fără a mai fi nevoie să te deplasezi în magazine. În plus, vei primi și un bonus de 0,3 % din valoarea tranzacției. O atenție sporită a fost acordată securității tranzacțiilor pentru cumpărăturile online şi, de aceea, toate magazinele partenere CardAvantaj și nepartenere (dacă oferă această posibilitate) sunt înrolate în sistemul de securitate 3D Secure (Mastercard Secure Code și Verified by Visa).
  • Pentru fiecare tip de tranzacție pe care o efectuezi în România sau în străinătate (tranzacții la comercianți sau retrageri de numerar de la ATM), vei primi un bonus de 0,3% din valoarea acesteia. Bonusul se va regăsi pe cardul tău în contul de bonus, separat de limita de credit.

    • Bonusul poate fi folosit ulterior pentru o nouă tranzacție în orice magazin partener CardAvantaj în care este instalat un dispozitiv POS al Credit Europe Bank. Tot ce trebuie sa faci este să comunici că dorești să efectuezi plata din contul de bonus;
    • Mai mult decat atât, vei primi bonus chiar și pentru tranzacțiile efectuate din contul de bonus. În acest fel, pentru orice tip de tranzacție efectuată în magazinele partenere CardAvantaj, vei fi răsplătit de către Credit Europe Bank pentru că folosesti CardAvantaj;
    • Valoarea bonusului reprezintă cadoul nostru pentru că ai folosit CardAvantaj. Bonusul nu poate fi retras în numerar de la bancomat și nici nu poate fi utilizat pentru a achita creditul utilizat; valoarea acestuia este evidențiată în fiecare extras de cont emis lunar.
    • Pentru a-ți facilita rambursarea sumelor utilizate (în cazul în care nu dorești să rambursezi integral suma folosită în perioada de grație) Credit Europe Bank iți oferă posibilitatea să rambursezi lunar doar suma minimă de 3% din valoarea tranzacțiilor evidențiate în extrasul de cont emis la sfârșitul fiecărei luni, plus 100% dobândă și comisioanele aferente (dacă există);
    • Odată cu emiterea extrasului de cont, Credit Europe Bank iți transmite gratuit un SMS cu suma minimă de plată;
    • Limita de credit acordată pe card este de tip revolving, sumele rambursate regăsindu-se din nou pe contul de card.