Actualizează-ți datele personale 100% online, simplu și în siguranță, fără niciun drum la bancă. Durează aproximativ 10 minute! Ai nevoie doar de: carte de identitate valabilă, telefon mobil sau orice alt dispozitiv (tableta, laptop sau desktop) cu cameră foto și acces la Internet și o adresă de email valabilă. Actualizarea datelor personale este un proces legal obligatoriu, iar neglijarea lui poate duce la restricționarea accesului la produsele și serviciile bancare pe care le deții la Credit Europe Bank.

Credit Europe Bank România a înregistrat un profit net de 70 milioane de lei în 2021

2 mai 2022

Profitul net de 70 milioane lei înregistrat de Credit Europe Bank România în anul 2021 vine în mare parte pe fondul majorării cifrei de afaceri a cardurilor de credit, dar și al scăderii cheltuielilor operaționale.

În perioada ianuarie – decembrie 2021, activele băncii au atins valoarea de 4.3 miliarde de lei, în creștere față de anul 2020, în timp ce portofoliul de credite a atins nivelul de 2 miliarde lei și depozitele atrase de bancă au crescut la valoarea la 2,5 miliarde lei. Venitul total al băncii pentru anul 2021 a fost 214 milioane lei, înregistrând o ușoară creștere de 2,8% față de aceeași perioadă a anului 2020. Pe de altă parte, cheltuielile operaționale au scăzut cu 39,6%, ajungând la 137 milioane lei la finalul anului 2021.

Rezultatele băncii au marcat o creștere constantă și stabilă în ultimii ani datorită serviciilor și principalelor produse, Credit Europe Bank Romania consolidându-și astfel mai multe direcții de business: cardurile de credit – CardAvantaj fiind primul card de cumpărături de pe piața autohtonă -, depozitele și creditele corporate. Cifra de afaceri a cardurilor de credit a crescut cu 9,7% în 2021 comparativ cu 2020, iar vânzările prin POS-urile Băncii au crescut, de asemenea, cu 9%.

”Performanța financiară a Băncii se datorează strategiei noastre de afaceri. Obiectivele conturate pentru 2021 au determinat rezultate foarte bune la sfârșitului anului și am continuat să oferim produse și servicii financiare îmbunătățite, ca parte a direcției strategice de a investi continuu în optimizarea și digitalizarea experiențelor clienților noștri. Adopția digitală în rândul clienților băncii este în creștere stabilă datorită atât aplicației mobile AVANTAJ2go, cât și metodelor de plată contactless Apple Pay, Google Pay, gadgeturilor – sticker + brățară - AVANTAJ2go și OPTIMO2go și platformei îmbunătățite de Internet Banking”, a declarat Yakup Çil, CEO al Credit Europe Bank România.

 

Indicator

2021

2020

Active bancare

4,3 bln RON

4,1 bln RON

Portofoliu de credite

2 bln RON

2 bln RON

Depozite clienți

2,5 bln RON

2,4 bln RON

Venituri totale

214 mln RON

208 mln RON

Cheltuieli operaționale inclusiv cheltuielile privind provizioane

137 mln RON

227 mln RON

Profit net

70 mln RON

-17 mln RON

Rata solvabilitate*

 32,38%

30,02%

*fără profit încorporat la 2021

Despre Credit Europe Bank

 

În România, Credit Europe Bank asigură o gamă largă de produse şi servicii către persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii.Credit Europe Bank a deschis un nou capitol spre digitalizare și tehnologizare, relansând website-ul instituției, introducând Apple Pay și Google Pay, lansând o nouă interfață de Internet Banking și prima aplicație de mobil adresată cardurilor de credit din portofoliul Băncii.

Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, Banca este activă din anul 1993, când a activat sub denumirea de Banca de Credit Industrial și Comercial, devenind Finansbank (în anul 2000), iar apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind denumirea de Credit Europe Bank România.

Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi accesând www.crediteurope.ro şi www.cardavantaj.ro.