Actualizează-ți datele personale 100% online, simplu și în siguranță, fără niciun drum la bancă. Durează aproximativ 10 minute! Ai nevoie doar de: carte de identitate valabilă, telefon mobil sau orice alt dispozitiv (tableta, laptop sau desktop) cu cameră foto și acces la Internet și o adresă de email valabilă. Actualizarea datelor personale este un proces legal obligatoriu, iar neglijarea lui poate duce la restricționarea accesului la produsele și serviciile bancare pe care le deții la Credit Europe Bank.

Credit Europe Bank România a încheiat primul semestru din 2020 cu un profit net de 13 milioane lei în pofida contextului economic curent

9 septembrie 2020

În prima jumătate a anului curent, Credit Europe Bank România și-a consolidat poziția, activele bancare totale urcând la 4,1 miliarde de lei, în timp ce portofoliul de credite a crescut la 2,1 miliarde de lei. În perioada ianuarie-iunie 2020 banca a înregistrat venituri totale de 124 de milioane lei și un profit net de 13 milioane lei. În privința anului 2019, acesta a fost un an de succes pentru Credit Europe Bank România, care a înregistrat un profit net de 57 de milioane lei, în creștere cu 7,5% față de anul anterior. Creșterea profitabilității este rezultatul majorării constante a utilizării cardurilor de credit de către clienții băncii și al volumului constant de credite pe segmentul corporate. Depozitele totale atrase de bancă în 2019 au atins 2,6 miliarde de lei, cifra de afaceri a cardurilor de credit a crescut cu 11% față de 2018, iar activele bancare totale și portofoliul de credite au rămas constante la 4, respectiv 2 miliarde de lei, în timp ce veniturile totale au crescut cu 6.7% comparativ cu anul anterior.

„Performanța financiară consolidată a Băncii reflectă obiectivele noastre strategice. Deși ne așteptam la o scădere a profitului în primul semestru din 2020, având în vedere mediul economic determinat de pandemia de Covid-19, am reușit să încheiem prima jumătate a anului cu 13 milioane lei profit net mulțumită managementului atent al creditelor și soluțiilor digitale oferite clienților noștri. Investițiile noastre constante în digitalizare din ultimii ani s-au dovedit benefice pentru clienții noștri în timpul pandemiei, ținând cont de faptul că întregul nostru portofoliu de carduri era deja contactless, portofoliul nostru de carduri de credit oferă gadget-uri contactless – precum stickere și brățări – și clienții noștri care utilizează dispozitive Apple beneficiază de serviciul convenabil Apple Pay din 2019. Clienții noștri au reușit să facă trecerea mai rapid la plățile online și contactless, banca înregistrând o creștere pe aceste segmente, iar lansarea aplicației pentru smartphone AVANTAJ2go a ajutat la scăderea semnificativă a numărului de vizite ale clienților la sucursale sau la bancomate în contextul actual. Vom continua să investim în noi tehnologii și în componenta digitală ca parte a strategiei și responsabilității noastre față de clienții noștri”, a declarat Yakup Çil, CEO Credit Europe Bank România.

Banca a demonstrat o performanță financiară solidă, acordând o importanță majoră realizării acestor rezultate într-o manieră sustenabilă atât pe segmentul corporate, cât și pe cel de retail.

Credit Europe Bank România a luat măsuri rapide în primele șase luni ale anului curent pentru adaptarea la mediul pandemiei față de clienții săi, inclusiv promovarea tranzacțiilor contactless și online, posibilitatea amânării la cerere a ratelor de către clienții individuali cu credite ipotecare afectați de pandemie înainte de Ordonanța de urgență 37/2020 și suspendarea inițierii de noi proceduri de executare silită pentru clienții persoane fizice la începutul pandemiei. De asemenea, banca și-a adaptat prompt activitatea în raport cu angajații, prin implementarea și actualizarea constantă a măsurilor de siguranță și operaționale pentru a oferi un mediu sigur angajaților, clienților și comunităților în care trăim.

 

2019 si S1 2020 în cifre

Indicator

2019

2020 S1

Active bancare

4 mld. RON

4.1 mld. RON

Portofoliu de credite

2 mld. RON

2.1 mld. RON

Depozite clienți

2.6 mld. RON

2.3 mld. RON

Venituri totale

223 mil. RON

124 mil. RON

Cheltuieli operaționale

160 mil. RON

69 mil. RON

Profit net

57 mil. RON

13 mil. RON

Rata de solvabilitate

24.4%

28.9%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Despre Credit Europe Bank

Credit Europe Bank asigură în România o gamă largă de produse şi servicii către persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii. Credit Europe Bank a deschis un nou capitol către digitalizare și tehnologie, relansând site-ul web al băncii, introducând stickere și brățări contactless în portofoliul de carduri de credit, lansând Apple Pay și dezvoltând prima aplicație pentru smartphone adresată portofoliului de carduri de credit al băncii.

Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, Banca este activă din anul 1993, când a activat sub denumirea de Banca de Credit Industrial și Comercial, devenind Finansbank (în anul 2000), iar apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind denumirea de Credit Europe Bank România.

Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi accesând www.crediteurope.ro 

şi www.cardavantaj.ro.