Centrul comercial Colosseum a obținut finanțare de la Credit Europe Bank pentru dezvoltare

18 iulie 2019

Centrul comercial Colosseum, localizat în partea de Nord-Vest a Bucureștiului, a obținut de la Credit Europe Bank finanțarea necesară etapei de dezvoltare actuale, mall-ul care va găzdui noi branduri de modă, distracție, petrecere a timpului liber, restaurante și cafenele. JLL România a oferit consultanță dezvoltatorului în procesul de obținere a finanțării.

Finanțarea acordată de către Credit Europe Bank are o valoare de 23 de milioane de euro, iar valoarea totală alocată investiției de către dezvoltator este de 30 de milioane de euro.

Derularea proiectului intră acum în linie dreaptă. Suntem bucuroși să avem parteneri precum Credit Europe Bank și JLL România, alături de care putem să îndeplinim obiectivele noastre de business.”, a declarat Mihai Dinu, General Manager Colosseum.

"Ne-am angajat să sprijinim dezvoltarea spațiilor comerciale și să facem parte din acest proiect care va stimula oferta de retail din zona de nord-vest a Bucureștiului, creând diverse oportunități atât pentru locuitorii din zonă, cât și pentru cei din vecinătate. Pentru noi, la Credit Europe Bank România, oferirea de finanțare pentru dezvoltări în zona de retail contribuie la progresul socio-economic al comunității și răspunde, de asemenea, potențialului mare de piață al Bucureștiului, care continuă să atragă investiții în construcții.", a declarat Yakup Çil, CEO  Credit Europe Bank România.

Ca urmare a extinderii actuale, centrul comercial Colosseum va avea o suprafață totală de 54,500 mp suprafață închiriabilă, devenind cel mai mare proiect comercial din zona de Nord-Vest a Bucureștiului și al doilea cel mai mare proiect de retail din sectorul 1 al capitalei.

Procesul de închiriere a spațiilor comerciale este avansat, cu peste 80% de unități închiriate sau agreate cu operatorii comerciali. Printre noii chiriași se numără CCC, New Yorker, Colin’s, Diverta, Noriel, DM Drogerie Markt, Happy Cinema, World Class, Gregory’s, Café Ritazza, și mulți alții care urmează să fie anunțați.

Noile branduri vor completa oferta de retail existentă în centrul comercial din care mai fac parte magazine precum Carrefour hypermarket, Leroy Merlin DIY, Altex, JYSK, LC Waikiki, Sport Vision, Pepco, unele dintre acestea deschise aici încă din anul 2011.

Lucrările de extindere a centrului comercial Colosseum au fost demarate în decembrie 2018 și urmează a fi finalizate în 2020.

Ca urmare a planului de extindere, centrul comercial Colosseum va deveni o destinație urbană modernă și reprezentativă pentru comunitate, unde vizitatorii vor avea oportunitatea de a petrece timpul liber cu familia și prietenii.


Despre Colosseum Retail Park

Situat în sectorul 1 al capitalei, în zona de Nord-Vest, pe șoseaua Chitilei, nr. 284, Colosseum oferă un concept de retail ce cuprinde magazine cu o mare diversitate de produse, magazine cu branduri de îmbrăcăminte și accesorii « fashion » și sport, precum și spații unice de petrecere a timpului liber. Colosseum se bucură de o poziționare privilegiată, datorită locației situate în proximitatea centurii București cu acces din două direcții și în drumul celor care intră și ies zilnic din București dinspre Ploiești, Târgoviște și Pitești. Totodată, Colosseum este accesibil dinspre bulevarde cu multiple benzi de circulație, Bucureștii Noi, Grivița, Șoseaua Chitilei și Ion Mihalache. Accesul se poate face și prin intermediul liniilor RATB 112, 422, tramvaiului 45, stației de metrou Străulești, precum și prin două linii de microbuze Carrefour cu puncte de legătură în piața Chibrit și localitatea Chitila. Printre principalii chiriași ai centrului comercial Colosseum se află Sport Vision, LCWaikiki, Pepco, Altex, Carrefour, precum și branduri importante de home & deco, respectiv DIY, Jysk și Leroy Merlin. Pentru petrecerea timpului liber, Colosseum găzduiește clubul de echitație Arena « Basme cu cai » și clubul de karate.

Despre Credit Europe Bank

În România, Credit Europe Bank asigură o gamă largă de produse şi servicii către persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 46 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru. În anul 2018, Credit Europe Bank (România) SA a sărbătorit 25 de ani de prezență pe piața locală. Cardul de credit CardAvantaj este unul dintre cele mai reprezentative produse ale băncii datorită beneficiilor propuse în premieră la momentul lansării pe piața locală a cardurilor. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, Banca este activă din anul 1993, când a activat sub denumirea de Banca de Credit Industrial și Comercial, devenind Finansbank (in anul 2000), iar apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind denumirea de Credit Europe Bank România. Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi accesând www.crediteurope.ro şi www.cardavantaj.ro.