Actualizează-ți datele personale 100% online, simplu și în siguranță, fără niciun drum la bancă. Durează aproximativ 10 minute! Ai nevoie doar de: carte de identitate valabilă, telefon mobil sau orice alt dispozitiv (tableta, laptop sau desktop) cu cameră foto și acces la Internet și o adresă de email valabilă. Actualizarea datelor personale este un proces legal obligatoriu, iar neglijarea lui poate duce la restricționarea accesului la produsele și serviciile bancare pe care le deții la Credit Europe Bank.

Atac de tip spoofing care foloseste identitatea Credit Europe Bank (România) S.A. in desfasurare

Curs valutar

Simbol BNR Cumpărare Vânzare
EUR 5,0991 5,0500 5,2100
USD 4,5894 4,4500 4,6100
GBP 6,0646 5,9700 6,1500
CHF 5,4568 5,3700 5,4900
SEK 0,4708 0,4360 0,4900
100 JPY 3,1029 3,0400 3,2000

* Cursuri valutare cont curent

Află mai multe
Persoană fizică O lună* 3 luni
EUR 0,60% 1,00%
RON 5,75% 6,75%
Află mai multe
Index Ultima actualizare Rată
EURIBOR 12 LUNI 14.05.2025 2.10700%
EURIBOR 6 LUNI 14.05.2025 2.13100%
IRCC 01.04.2025 5.55000%
ROBOR 3 LUNI 14.05.2025 7.20000%
ROBOR 6 LUNI 14.05.2025 7.36000%
SARON 1MC+M1 14.05.2025 0.13640%
SARON 3MC+M3 14.05.2025 0.29750%
SARON 3MC+M6 14.05.2025 0.36850%
Află mai multe

ATENȚIE!

Pentru a atrage potențiale victime în capcană, atacatorii folosesc o tehnică numită SPOOFING, în care atacatorul folosește tehnologia Voice over IP (VoiceIP) pentru a apela victima, preluarea informațiilor de contact făcându-se fără acordul instituție sau a persoanei fizice. Este nevoie doar de cunoașterea numărului de telefon, unele dintre acestea fiind disponibile public. 

Există instrumente pe internet care oferă servicii de tip spoofing, de obicei cu o taxă pe minut de conversație. Cu toate acestea, atacatorii nu se bazează întotdeauna pe aceste servicii și au resursele necesare pentru a crea un instrument similar. 
Pentru siguranta dumneavoastra, trebuie sa aveti in vedere urmatoarele:

  • Banca nu va cere niciodată utilizatorilor să furnizeze telefonic date cu caracter sensibil (date personale, de autentificare, sau de carduri bancare), în urma unor apeluri efectuate de companie. Evitați furnizarea de date la telefon!
  • Verificați întotdeauna autenticitatea apelurilor de la o autoritate sau companie, printr-un canal de comunicare separat, în special dacă vi se solicită date cu caracter sensibil 
  • Raportați astfel de apeluri către Bancă, pentru a atrage atenția cât mai rapid asupra noilor scenarii folosite de atacatori 
  • În cazul în care ați furnizat date de card, este important să contactați imediat Bnca pentru a bloca orice tranzacții neautorizate
  • Dacă ați fost păgubit, depuneți o plângere la Poliție (fizic sau la petitii@politiaromana.ro) și notificați DNSC (telefon 1911 sau alerts@dnsc.ro) 
  • Nu în ultimul rând, contribuiți la răspândirea acestor avertizări și către alți utilizatori, pentru a reduce șansele ca astfel de tentative de fraudă să aibă succes! 

Recomandarile venite din partea autoritatilor:

  • Poliția Română, Directoratul Național de Securitate Cibernetică și Asociația Română a Băncilor avertizează asupra riscului de fraudă prin apeluri telefonice false (spoofed)