Actualizează-ți datele personale 100% online, simplu și în siguranță, fără niciun drum la bancă. Durează aproximativ 10 minute! Ai nevoie doar de: carte de identitate valabilă, telefon mobil sau orice alt dispozitiv (tableta, laptop sau desktop) cu cameră foto și acces la Internet și o adresă de email valabilă. Actualizarea datelor personale este un proces legal obligatoriu, iar neglijarea lui poate duce la restricționarea accesului la produsele și serviciile bancare pe care le deții la Credit Europe Bank.

Agent Call Center - Retentie

Informații despre locul de muncă

Tip contract
Perioadă nedeterminată
Nivel carieră
Entry level

Candidatul Ideal:

 

  • Abilitati de comunicare, capacitate de relationare interumana, atitudine pozitiva, orientata catre succes si catre respectarea termenelor limita;
  • Abilitati de gandire analitica, persoana organizata, metodica;
  • Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa;
  • Experienta intr-un Call Center (telesales, retentie, asistenta clienti, recuperare debite);
  • Cunostinte de utilizare PC si pachetul Microsoft Office;
  • Excelente abilitati de comunicare si negociere;
  • Motivat(a) de cresterea venitului, in functie de rezultatele obtinute si de atingerea obiectivului privind rata de succes;
  • Limba engleza: nivel mediu/avansat, este un plus;
  • Studii medii/superioare finalizate;

 

Descrierea jobului:

 

  • Vei contacta clientii care isi declara intentia de a rezilia contractul de servicii, cu scopul de a-i pastra in portofoliu, tinand cont de normele etice si procedurile Bancii;
  • Vei consulta informatiile disponibile si vei cunoaste in detaliu produsele si serviciile Bancii, cu scopul de a te pregati pentru procesul de negociere;
  • In timpul discutiei cu clientii vei identifica motivele solicitarii de reziliere si vei propune cele mai bune solutii pentru a pastra clientii in retea;
  • Vei desfasura activitati de retentie si de fidelizare a clientilor folosind mijloacele de comunicare specifice activitatii de Call Center;
  • Vei furniza informatii cu privire la serviciile si ofertele companiei;
  • Vei pastra o legatura permanenta cu departamentele ce se ocupa de solutionarea reclamatiilor si solicitarilor clientilor;
  • Vei raspunde de indeplinirea in bune conditii si la termen a obiectivelor privind numarul de apeluri efectuate, precum si de indeplinirea obiectivelor de vanzari si retentie.

Pe langa o colaborare frumoasa si un mediu de lucru prietenos, iti oferim urmatoarele beneficii:

  • Salariu atractiv;
  • Bonusuri in functie de performanta;
  • Tichete de masa;
  • Abonament medical la o clinica privata;
  • Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca;
  • Posibilitati reale de formare si dezvoltare profesionala;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic;
  • Training specializat.

Dacă consideri că esti persoana potivita, trimite-ne CV-ul tau pe recrutare@crediteurope.ro!

Vreau să lucrez la Credit Europe Bank