Agent Call Center - Retentie

Informații despre locul de muncă

Tip contract
Perioadă nedeterminată
Nivel carieră
Entry level

Candidatul Ideal:

 

  • Abilitati de comunicare, capacitate de relationare interumana, atitudine pozitiva, orientata catre succes si catre respectarea termenelor limita;
  • Abilitati de gandire analitica, persoana organizata, metodica;
  • Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa;
  • Experienta intr-un Call Center (telesales, retentie, asistenta clienti, recuperare debite);
  • Cunostinte de utilizare PC si pachetul Microsoft Office;
  • Excelente abilitati de comunicare si negociere;
  • Motivat(a) de cresterea venitului, in functie de rezultatele obtinute si de atingerea obiectivului privind rata de succes;
  • Limba engleza: nivel mediu/avansat, este un plus;
  • Studii medii/superioare finalizate;

 

Descrierea jobului:

 

  • Vei contacta clientii care isi declara intentia de a rezilia contractul de servicii, cu scopul de a-i pastra in portofoliu, tinand cont de normele etice si procedurile Bancii;
  • Vei consulta informatiile disponibile si vei cunoaste in detaliu produsele si serviciile Bancii, cu scopul de a te pregati pentru procesul de negociere;
  • In timpul discutiei cu clientii vei identifica motivele solicitarii de reziliere si vei propune cele mai bune solutii pentru a pastra clientii in retea;
  • Vei desfasura activitati de retentie si de fidelizare a clientilor folosind mijloacele de comunicare specifice activitatii de Call Center;
  • Vei furniza informatii cu privire la serviciile si ofertele companiei;
  • Vei pastra o legatura permanenta cu departamentele ce se ocupa de solutionarea reclamatiilor si solicitarilor clientilor;
  • Vei raspunde de indeplinirea in bune conditii si la termen a obiectivelor privind numarul de apeluri efectuate, precum si de indeplinirea obiectivelor de vanzari si retentie.

Pe langa o colaborare frumoasa si un mediu de lucru prietenos, iti oferim urmatoarele beneficii:

  • Salariu atractiv;
  • Bonusuri in functie de performanta;
  • Tichete de masa;
  • Abonament medical la o clinica privata;
  • Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca;
  • Posibilitati reale de formare si dezvoltare profesionala;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic;
  • Training specializat.

Dacă consideri că esti persoana potivita, trimite-ne CV-ul tau pe recrutare@crediteurope.ro!

Vreau să lucrez la Credit Europe Bank