Actualizează-ți datele personale 100% online, simplu și în siguranță, fără niciun drum la bancă. Durează aproximativ 10 minute! Ai nevoie doar de: carte de identitate valabilă, telefon mobil sau orice alt dispozitiv (tableta, laptop sau desktop) cu cameră foto și acces la Internet și o adresă de email valabilă. Actualizarea datelor personale este un proces legal obligatoriu, iar neglijarea lui poate duce la restricționarea accesului la produsele și serviciile bancare pe care le deții la Credit Europe Bank.

Drepturile dumneavoastră atunci când efectuați plăți în Europa

Curs valutar

Simbol BNR Cumpărare Vânzare
EUR 4,9761 4,9000 5,0500
USD 4,6567 4,5600 4,7100
GBP 5,7878 5,7000 5,8800
CHF 5,0938 5,0100 5,1400
SEK 0,4287 0,3940 0,4480
100 JPY 3,0059 2,9300 3,0900

* Cursuri valutare cont curent

Află mai multe
Persoană fizică O lună* 3 luni
EUR 0,60% 1,00%
RON 5,75% 6,75%
Află mai multe
Index Ultima actualizare Rată
EURIBOR 12 LUNI 25.04.2024 3.70100%
EURIBOR 6 LUNI 25.04.2024 3.83300%
IRCC 01.04.2024 5.90000%
ROBOR 3 LUNI 25.04.2024 6.05000%
ROBOR 6 LUNI 25.04.2024 6.07000%
SARON 1MC+M1 25.04.2024 0.39780%
SARON 3MC+M3 25.04.2024 0.61070%
SARON 3MC+M6 25.04.2024 0.68170%
Află mai multe

Drepturile tale pe scurt:

Instituirea unor norme UE înseamnă ieftinirea, simplificarea şi securizarea plăţilor dvs. electronice. lată cum:

  • Puteţi efectua plăţi în întreaga Europă (UE, Islanda, Norvegia şi Liechtenstein) la fel de uşor şi de sigur ca în ţara dvs. de origine.
  • Comercianţii nu vă mai pot percepe costuri suplimentare atunci când plătiţi cu un card emis în UE.
  • Aceste norme acoperă toate tipurile de plăţi electronice (de ex. viramentele bancare, debitările directe, plăţile cu cardul etc.).
  • Toate persoanele care locuiesc în mod legal în Europa au dreptul de a-şi deschide un cont bancar pentru efectuarea de plăţi electronice ("cont de plăţi").

Ce trebuie să știți

  • Toţi consumatorii cu reşedinţa legală în UE au dreptul de a avea cel puţin un cont de plăţi de bază gratuit sau contra unui comision rezonabil (şi anume, un cont asociat unui card de debit, care acoperă retragerile de numerar, asigură păstrarea in siguranţă a fondurilor şi efectuarea şi primirea plăţilor).

    • Un cont unic in euro vă permite să faceţi orice plată doriţi în întreaga Europă.
    • Plăţile transfrontaliere in euro vă vor costa la fel ca plăţile naţionale în euro ...
    • ... şi de la 15 decembrie 2019, plăţile transfrontaliere în euro vă vor costa la fel ca plăţile în moneda dvs. naţională.
    • Retragerile de numerar in euro în afara reţelei ATM a băncii dvs. ar trebui să vă coste la fel ca în ţara dvs. de origine şi într-un alt stat membru.
    • Începând din septembrie 2019, plăţile dvs. electronice vor fi mai sigure graţie sistemului mai strict de autentificare a clienţilor. Acest lucru va funcţiona printr-o combinaţie de diferiţi factor de autentificare, de exemplu un PIN şi amprenta dvs. digitală. Pentru mai multe informaţii,contactaţi prestatorul dvs. de servicii de plată.
    • Răspunderea dvs. în cazul unei plăţi neautorizate - de ex. dacă vi se fură cardul de credit - este limitată la maximum 50 EUR (cu excepţia cazurilor de neglijenţă gravă). Nu veţi fi responsabil(ă) pentru eventualele plăţi neautorizate care sunt efectuate după ce aţi informat banca dvs. sau pentru o plată online dacă prestatorul dvs. de servicii de plată sau banca dvs. nu asigură o autentificare strictă a clienţilor.
    • În cazul în care valoarea finală a plăţii cu cardul nu este cunoscută în avans (de ex. costurile închirierii unei maşini sau cazării la hotel), comerciantul nu poate să blocheze o sumă convenită pe cardul dvs. decât cu acordul dvs.
    • Dacă optaţi pentru o "debitare directă" (de exemplu, aţi acordat unei societăţi autorizaţia de a încasa plăţi din contul dvs.) aveţi la dispoziţie 8 săptămâni pentru a contesta orice sumă percepută în mod nejustificat. Suma respectivă trebuie să vi se ramburseze în termen de 10 zile lucrătoare.
    • Dacă este cazul, aveţi dreptul de a şti ce comisioane se aplică plăţilor dvs.
    • În principiu, comercianţii, atât în magazine, cât şi online, nu vă pot cere să plătiţi mai mult decât preţul afişat ("suprataxă") atunci când plătiţi cu carduri de debit şi de credit pentru consumatori. În anumite circumstanţe (de ex. pentru anumite carduri), este totuşi posibil să se aplice o suprataxă, dar, în acest caz, suprataxa trebuie să reflecte costul real pe care îl presupune această metodă de plată pentru comerciant. În cazul în care consideraţi că aţi fost suprataxat în mod abuziv, de exemplu în momentul rezervării unui zbor sau al efectuării unei rezervări la hotel, accesaţi linkul de pe pagina următoare pentru a afla mai multe despre drepturile dvs.
    • Datorită tehnologiei recente, aveţi acum opţiunea de a utiliza servicii financiare noi şi inovatoare oferite de bănci autorizate şi de alţi prestatori de servicii de plată reglementaţi, diferiţi de banca dvs. Aceasta înseamnă, de ex., că puteţi să vă monitorizaţi finanţele personale sau să faceţi cumpărături online fără a avea un card de credit sau de debit. La fel ca băncile, aceşti noi prestatori de servicii de plată trebuie să fie autorizaţi şi supravegheaţi şi trebuie să vă trateze datele în mod securizat.

Documente atașate

  • Prospect electronic CE servicii de plată