Actualizează-ți datele personale 100% online, simplu și în siguranță, fără niciun drum la bancă. Durează aproximativ 10 minute! Ai nevoie doar de: carte de identitate valabilă, telefon mobil sau orice alt dispozitiv (tableta, laptop sau desktop) cu cameră foto și acces la Internet și o adresă de email valabilă. Actualizarea datelor personale este un proces legal obligatoriu, iar neglijarea lui poate duce la restricționarea accesului la produsele și serviciile bancare pe care le deții la Credit Europe Bank.

Internet Banking

Fii propriul tău banker folosind serviciul de Internet banking Credit Europe Net oferit de Credit Europe Bank. Ai acces on-line securizat de oriunde la conturile tale şi poţi efectua operaţiuni bancare 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână.

Curs valutar

Simbol BNR Cumpărare Vânzare
EUR 4,9761 4,9100 5,0200
USD 4,6867 4,6300 4,7500
GBP 6,0072 5,8900 6,0500
CHF 5,3098 5,2400 5,3600
SEK 0,4300 0,3960 0,4500
100 JPY 3,0421 2,9700 3,1300

* Cursuri valutare cont curent

Află mai multe
Persoană fizică O lună* 3 luni
EUR 0,60% 1,00%
RON 5,75% 6,75%
Află mai multe
Index Ultima actualizare Rată
EURIBOR 12 LUNI 12.11.2024 2.52800%
EURIBOR 6 LUNI 12.11.2024 2.83100%
IRCC 01.10.2024 5.99000%
ROBOR 3 LUNI 12.11.2024 5.55000%
ROBOR 6 LUNI 12.11.2024 5.59000%
SARON 1MC+M1 12.11.2024 0.89060%
SARON 3MC+M3 12.11.2024 0.08160%
SARON 3MC+M6 12.11.2024 0.15260%
Află mai multe

Activează-ți serviciul de Internet Banking Credit Europe Net

Bucură-te de plăți în siguranță și de o experiență de utilizare prietenoasă accesând serviciul de Internet Banking Credit Europe Net.

Ai acces securizat, gratuit și rapid la conturile tale, de pe dispozitivul preferat, calculator, telefon sau tabletă.

Ai acces de oriunde la conturile tale și poți face operațiuni bancare 24 de ore din 24, 7 zile pe saptămână.

Îți verifici soldul conturilor, vezi istoricul tranzacțiilor, faci transferuri, plătești facturile, schimbi bani și economisești.

Mai mult, serviciul de Internet Banking Credit Europe Net vine la pachet și cu un token electronic - CEB-mTOKEN. Vezi aici detalii despre aplicația CEB-mTOKEN și descarc-o GRATUIT, chiar acum pe dispozitivul tău smart.

Serviciul de Internet Banking este gratuit și se poate obține în urma depunerii solicitării scrise în orice sucursală. Colegii noștri îți vor înmâna documentele necesare și te vor îndruma să le completezi.

Ulterior semnării documentelor nu îți rămâne decât să activezi serviciul Credit Europe Net în funcție de modalitatea de autentificare aleasă: token electronic sau token fizic.

Vezi mai multe detalii în secțiunea de documente de mai jos.

Ești deja client Credit Europe Net? Lansează aplicația!

Login

Navigatoarele suportate pentru utilizarea serviciului Credit Europe Net sunt urmatoarele:

Tip browser Versiuni recomandate
Chrome ultimele 2 versiuni
Mozilla ultimele 2 versiuni
Safari ultimele 2 versiuni
Opera ultimele 2 versiuni
Edge ultimele 2 versiuni

Principalele operațiuni pe care le puteți efectua

    • Interfaţa aplicaţiei oferă posibilitatea vizualizării soldului conturilor pe care clientul le are deschise la Credit Europe Bank (cu excepţia conturilor aferente cardurilor de credit);
    • Clientul poate solicita extrase pentru conturile deschise la Credit Europe Bank pe perioada pe care o stabileşte singur;
    • Deţinătorii de carduri de credit CardAvantaj VISA Classic sau Gold şi/sau Mastercard Standard sau Gold primesc extrasele lunare de cont aferente cardurilor deţinute direct în aplicația Credit Europe Net.
    • Informații disponibil: se pot consulta în timp real soldul disponibil și bonusul disponibil al cardului de credit;
    • Informații tranzacții: se pot consulta tranzacțiile efectuate de la emiterea ultimului extras de cont, tranzacțiile în curs de decontare, precum și canalul prin care acestea au fost efectuate (ex. POS, e-commerce, cont card, etc.);
    • Informații rate: se pot vizualiza numărul și valoarea ratelor viitoare aferente cumpărăturilor efectuate prin CardAvantaj;
    • Extrase de cont: se pot accesa extrasele de cont lunare ale cardului de credit din momentul contractării serviciului Credit Europe Net;
    • Tranzacții e-commerce: se poate activa sau dezactiva permisiunea de a folosi cardul de credit pentru tranzacții de tip e-commerce;
    • Rambursare card de credit: aplicația Credit Europe Net oferă opțiuni presetate pentru plata sumei minime obligatorii, a sumei totale pentru luna în curs (fără rate viitoare) sau a altei sume aleasă de către client.
    • Plăţi în lei: se pot efectua plăţi către beneficiari cât şi către trezoreriile statului;
    • Plăţi în valută: se pot efectua plăţi valutare atât către alţi clienţi ai băncii, cât şi către clienţii oricărei alte bănci, fie din ţară, fie din străinătate;
    • Plăţi programate: se pot seta ordine de plată care se vor realiza la un interval de timp stabilit de client;
    • Modele plăţi: clientul poate seta un şablon pentru acelaşi tip de ordin de plată. De pildă, atunci când se efectuează plăţi lunare către un furnizor, se pot salva într-un şablon informaţiile care nu se vor schimba de la o plată la alta. Atunci când se doreşte efectuarea unei plăţi noi se selectează modelul salvat şi se completează doar restul informaţiilor;
    • Transferuri între conturile proprii;
    • Import de plăţi: în cazul persoanelor juridice clienţii pot importa ordinele de plată către angajaţi sau furnizori din programul de contabilitate al firmei prin intermediul unui fişier în format txt.;
    • Schimb valutar: clientul poate efectua operaţiuni de schimb valutar pe sumele deţinute în conturile sale.
    • Clientul poate opta pentru constituirea de depozite la termen şi/sau cu plata lunară pe o perioada de 1, 3, 6, 9, 12 sau 24 de luni;
    • Depozitele deschise pot fi lichidate pe loc la alegerea clientului;
    • Depozitele se pot efectua automat prin selectarea contului sursă pe care clientul îl are deschis la Credit Europe Bank.
  • Clientul beneficiază tot timpul de un istoric al tranzacţiilor efectuate pe fiecare cont în parte. Credit Europe Net oferă în timp real informaţii financiare generale: cursuri valutare, dobânzi practicate de bancă etc.
    Pentru orice problemă apărută în utilizarea aplicaţiei de Internet Banking, clienţii se pot adresa echipei de suport tehnic 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână, la numerele de telefon: 0801 004 444 sau 0750 202 000, sau la adresa de e-mail: net@crediteurope.ro.

Documente atașate

  • Ghid de utilizare a serviciului de Internet Banking
  • Instrucțiuni pentru conversia unui profil de client existent, deținători de token electronic (CEB-mTOKEN)
  • Instrucțiuni de activare a unui profil de client nou
  • Instrucțiuni utilizare token fizic
  • Instrucțiuni resetare parola
  • Instrucțiuni resetare token electronic (CEB-mToken)
  • Termeni si conditii CEB-mTOKEN