Actualizează-ți datele personale 100% online, simplu și în siguranță, fără niciun drum la bancă. Durează aproximativ 10 minute! Ai nevoie doar de: carte de identitate valabilă, telefon mobil sau orice alt dispozitiv (tableta, laptop sau desktop) cu cameră foto și acces la Internet și o adresă de email valabilă. Actualizarea datelor personale este un proces legal obligatoriu, iar neglijarea lui poate duce la restricționarea accesului la produsele și serviciile bancare pe care le deții la Credit Europe Bank.

Fuziune

Curs valutar

Simbol BNR Cumpărare Vânzare
EUR 4,9761 4,9000 5,0500
USD 4,6867 4,6100 4,7600
GBP 6,0072 5,8800 6,0600
CHF 5,3098 5,2400 5,3600
SEK 0,4300 0,3960 0,4500
100 JPY 3,0421 2,9700 3,1300

* Cursuri valutare cont curent

Află mai multe
Persoană fizică O lună* 3 luni
EUR 0,60% 1,00%
RON 5,75% 6,75%
Află mai multe
Index Ultima actualizare Rată
EURIBOR 12 LUNI 13.11.2024 2.50200%
EURIBOR 6 LUNI 13.11.2024 2.79700%
IRCC 01.10.2024 5.99000%
ROBOR 3 LUNI 13.11.2024 5.55000%
ROBOR 6 LUNI 13.11.2024 5.59000%
SARON 1MC+M1 13.11.2024 0.89080%
SARON 3MC+M3 13.11.2024 0.07890%
SARON 3MC+M6 13.11.2024 0.14990%
Află mai multe

Documente utile:

  • Proiect de Fuziune Transfrontalieră
  • Act constitutiv al Credit Europe Bank N.V.
  • Situații financiare individuale ale Credit Europe Bank (România) S.A. 2023
  • Situații financiare consolidate ale Credit Europe Bank (România) S.A. 2023
  • Situații financiare ale Credit Europe Bank N.V. 2023
  • Notificare adresată acționarilor, creditorilor și angajaților
  • Convocatorul Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor Credit Europe Bank (România) S.A.
  • Raportul Consiliului de Administrație al Credit Europe Bank (România) S.A. pentru acționari și angajați
  • Raport de evaluare privind proiectul comun de fuziune transfrontalieră
  • Declaraţia pe propria răspundere a evaluatorului autorizat privind întrunirea condiţiilor legale pentru întocmirea raportului de evaluare
  • Informatii importante - Credit Europe Bank in curs de fuziune cu banca-mama
  • Condiții Generale de Afaceri (Persoane Fizice) - valabile incepand cu data de 01.01.2025
  • Condiții Generale de Afaceri (Persoane Juridice) - valabile incepand cu data de 01.01.2025

Întrebări frecvente despre fuziunea transfrontalieră

  • Suntem în proces de fuziune transfrontalieră cu banca noastră mamă. Odată cu finalizarea acestei schimbări organizaționale în cadrul Grupului nostru, ne vom transforma din filială a băncii mamă, în sucursală a acesteia. Acest lucru va crește sinergia din cadrul grupului și va asigura o mai bună utilizare a resurselor, ceea ce va aduce beneficii pentru dumneavoastră prin prisma produselor, serviciilor și a capacităților noastre digitale.

  • Scopul nostru este să ne depășim potențialul actual și să oferim clienților noștri cele mai bune produse și servicii. Conversia în sucursală va spori sinergia și va asigura o utilizare mai eficientă a resurselor, aducând beneficii atât pentru clienți, cât și pentru partenerii de afaceri.
     

  • Finalizarea fuziunii depinde de mai multe proceduri reglementate și aspecte legale, care estimăm că se vor încheia la sfârșitul acestui an. În calitate de client, nu veți simți nicio schimbare în activitățile de zi cu zi cu banca. Veți putea utiliza serviciile și produsele noastre ca și până acum.

  • În calitate de client, nu veți simți nicio schimbare în activitățile de zi cu zi cu banca. Veți putea utiliza produsele și serviciile noastre ca și până acum. Ne vom asigura că această conversie va decurge fără inconveniente pentru dumneavoastră. 

    Singura diferență va fi că, dacă aveți orice depozite, acestea vor fi garantate de Fondul de Garantare a Depozitelor din Olanda, administrat de Banca Centrală din Olanda, în aceleași condiții și în baza aceleiași legislații europene (până la un maximum de 100.000 EUR de persoană). În cazul activării acestei garanții, instituția căreia vă puteți adresa pentru aplicarea acestei proceduri rămâne Fondul de Garantare a Depozitelor Bancare din România. Veți găsi mai multe detalii despre această măsură de protecție în notificarea pe care ați primit-o și pe care o puteți consulta și aici.

  • Nu. Termenii și condițiile contractuale cu banca vor rămâne aceleași. Vom continua să vă oferim produse de încredere și servicii financiare ușor de utilizat.

  • Nu trebuie să faceți nimic. Veți putea utiliza produsele și serviciile noastre ca și până acum. Ne vom asigura că această conversie va decurge cât mai ușor pentru dumneavoastră. 

  • Veți putea utiliza produsele și serviciile noastre ca și până acum. Ne vom asigura că această conversie va decurge fără inconveniente pentru dumneavoastră.

  • Veți putea să folosiți serviciile noastre de online banking ca și până acum, fără ca acestea să fie afectate de procesul de fuziune. 

  • Da, depozitele dumneavoastră sunt în siguranță și vor fi garantate, în aceleași condiții, de Fondul de Garantare a Depozitelor din Olanda, administrat de Banca Centrală din Olanda, în baza aceleiași legislații europene (până la un maximum de 100.000 EUR de persoană). În cazul activării acestei garanții, instituția căreia vă puteți adresa pentru aplicarea acestei proceduri rămâne Fondul de Garantare a Depozitelor Bancare din România. Veți găsi mai multe detalii despre această măsură de protecție în notificarea pe care ați primit-o și pe care o puteți consulta și aici.
     

  • Ratele dobânzilor pentru conturile dumneavoastră de depozit existente nu se vor modifica în urma fuziunii. Dacă doriți să deschideți un nou cont de depozit, toate informațiile actualizate despre oferta curentă se regăsesc pe website-ul nostru și în aplicația de mobile banking. 
     

  • Ratele dobânzilor pentru creditele dumneavoastră existente nu se vor modifica în urma fuziunii, iar termenii și condițiile creditului vor rămâne neschimbate. Dacă doriți să obțineți un nou credit, toate informațiile actualizate despre oferta curentă se regăsesc pe website-ul nostru și în aplicația de mobile banking. 
     

  • Fuziunea nu va influența în niciun fel politica de prețuri a băncii în ceea ce vă privește pe dumneavoastră în calitate de client. 

  • Da, trebuie să vă achitați în continuare ratele conform contractului pe care îl aveți. Obligațiile dumneavoastră nu vor fi șterse de fuziune. Toate drepturile și obligațiile dumneavoastră contractuale vor fi transferate în temeiul legii către Credit Europe Bank N.V., care va fi prezentă în România prin intermediul Sucursalei București. Veți continua să plătiți conform contractului încheiat cu Credit Europe Bank (România) S.A. și veți păstra aceleași drepturi și obligații.

  • Fuziunea nu va afecta contractul în vigoare încheiat cu Credit Europe Bank (România) S.A.. Drepturile și obligațiile dumneavoastră vor rămâne aceleași și vor fi guvernate de legea română, ca regulă. Fuziunea va avea efecte asupra statutului legal al băncii, care va deveni Credit Europe Bank N.V., ca entitate cu personalitate juridică, și care va desfășura activitate în România prin Sucursala București.  

  • Vă încurajăm să ne contactați în cazul în care aveți orice nemulțumire legată de produsele și serviciile noastre, pentru a găsi împreună cea mai bună soluție. Cu toate acestea, instituțiile românești (Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor și Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal) vor rămâne competente pentru soluționarea sesizărilor dumneavoastră. 
     

  • Termenii și condițiile contractuale inițiale pentru cardurile emise vor rămâne neschimbate, fără a fi necesară vreo acțiune din partea dumneavoastră. Procesul de reînnoire/reemitere va urma aceleași proceduri existente. Veți beneficia de aceleași avantaje și condiții  ca și cele actuale, iar noi vom continua să asigurăm aceeași calitate a serviciilor oferite.
     

  • Contul dumneavoastră bancar (IBAN-ul) nu se va schimba.