Collection Specialist

Informații despre locul de muncă

Tip contract
Perioadă nedeterminată
Locație
SUCURSALA BUCURESTI
Nivel carieră
Entry level

Candidatul ideal:

  • Studenti an terminal sau absolventi - preferabil studii economice sau juridice;
  • 1 an experienta profesionala (experienta in call center constituie avantaj);
  • Engleza - nivel mediu;
  • Orientare catre client; excelente calitati de comunicare, negociere, persuasiune;
  • Capacitate analitica si atentie la detaliu;
  • Capacitate de a lucra sub presiune;
  • Spirit de echipa;

Responsabilitati:

  • Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient
  • Telefoneaza/preia apelurile clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia
  • Informeaza si instruieste clientii in legatura cu metodele de plata, scadentele de plata, valoarea ratelor lunare
  • Solutioneaza eventualele reclamatii telefonice formulate de catre clientii cu care interactioneaza si depune toate eforturile necesare, colaborand cu colegii din departament
  • Ia decizii si face intelegeri de plata tinand cont atat de interesele bancii, cat si de nevoile clientului.
  • Intocmirea si transmiterea scrisorilor de avertizare catre clienti
  • Colaborarea cu sucursalele, alte departamente si echipe pentru a solutiona orice problema legata de efectuarea platilor de catre clienti
  • Mentinerea sub observatie a istoricului platilor clientilor
  • Aplicarea procedurilor legate de colectarea debitelor.

Oferim:

  • Posibilitati reale de formare şi evolutie profesionala
  • Salariu fix si sistem de bonusare motivant
  • Tichete de masa
  • Abonament medical la o clinica privata, la alegere
  • Abonament Bookster
  • Zile de concediu suplimentare în functie de vechimea în munca şi în organizatie.

Vreau să lucrez la Credit Europe Bank