Collection Specialist

Informații despre locul de muncă

Tip contract
Perioadă nedeterminată
Nivel carieră
Entry level

Candidatul Ideal

  • Student/a in an terminal sau absolvent/a - preferabil studii economice sau juridice;
  • Minim 1 an experienta profesionala (experienta in call center constituie avantaj);
  • Engleza - nivel mediu;
  • Orientare catre client, excelente abilitati de comunicare, negociere, persuasiune;
  • Capacitate analitica si atentie la detaliu;
  • Capacitate de a lucra sub presiune, spirit de echipa.

 

Responsabilitati:

  • Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si efficient;
  • Telefoneaza/preia apelurile clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia;
  • Informeaza si instruieste clientii in legatura cu metodele de plata, scadentele de plata, valoarea ratelor lunare;
  • Solutioneaza eventualele reclamatii telefonice formulate de catre clientii cu care interactioneaza si depune toate eforturile necesare, colaborand cu colegii din department;
  • Ia decizii si face intelegeri de plata tinand cont atat de interesele bancii, cat si de nevoile clientului;
  • Intocmirea si transmiterea scrisorilor de avertizare catre client;
  • Colaborarea cu sucursalele, alte departamente si echipe pentru a solutiona orice problema legata de efectuarea platilor de catre client;
  • Mentinerea sub observatie a istoricului platilor clientilor;
  • Aplicarea procedurilor legate de colectarea debitelor.

Vreau să lucrez la Credit Europe Bank