CSALB

In cazul in care un litigiu intre un consumator si Credit Europe Bank (Romania) S.A. nu a putut fi solutionat in urma unei reclamatii prezentate de consumator direct bancii, consumatorii au optiunea de a se adresa Centrului de Solutionare a Alternativa a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB) cu sediul in Bucuresti, str. Sevastopol nr.24, sector 1, numar telefon (021)9414, site web www.csalb.ro, entitate constituita in temeiul Ordonantei de Guvern nr. 38/2015 cu scopul de a organiza si administra solutionarea alternativa a litigiilor (SAL) din domeniul bancar, si anume dintre consumatori si institutii de credit. Informatii detaliate despre aceasta procedura SAL puteti gasi aici.

ANPC

Consumatorii se pot adresa Autoritatii pentru Protectia Consumatorilor cu sediul in Bd. Aviatorilor nr.72, Sector 1, Bucuresti, Romania, tel (021)9551, website www.anpc.gov.ro in legatura cu cazurile de incalcare de catre Credit Europe Bank(Romania) SA a reglementarilor legale in materia protectiei consumatorilor

Campanie depozite