CSALB

In cazul in care un litigiu intre un consumator si Credit Europe Bank (Romania) S.A. nu a putut fi solutionat in urma unei reclamatii prezentate de consumator direct bancii, consumatorii au optiunea de a se adresa Centrului de Solutionare a Alternativa a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB) cu sediul in Bucuresti, str. Sevastopol nr.24, sector 1, numar telefon (021)9414, site web www.csalb.ro, entitate constituita in temeiul Ordonantei de Guvern nr. 38/2015 cu scopul de a organiza si administra solutionarea alternativa a litigiilor (SAL) din domeniul bancar, si anume dintre consumatori si institutii de credit. Informatii detaliate despre aceasta procedura SAL puteti gasi aici.

ANPC

Consumatorii se pot adresa Autoritatii pentru Protectia Consumatorilor cu sediul in Bd. Aviatorilor nr.72, Sector 1, Bucuresti, Romania, tel (021)9551, website www.anpc.gov.ro in legatura cu cazurile de incalcare de catre Credit Europe Bank(Romania) SA a reglementarilor legale in materia protectiei consumatorilor

Procesul de solutionare a reclamatiilor

Stimati clienti,

Dorim sa va asiguram ca semnalarea oricarei nemultumiri in relatia cu noi reprezinta un veritabil sistem de avertizare care permite Bancii sa ia masuri imediate de remediere a deficientelor constatate in ceea ce priveste produsele, serviciile sau angajatii acesteia.

Va rugam sa ne informati ori de cate ori aveti o nemultumire referitoare la produsele si serviciile furnizate, comportamentul angajatilor sau aspecte pe care le considerati incalcari ale prevederilor legale sau contractuale, utilizand urmatoarele modalitati de contact:

  • personal, intr-una din sucursalele Bancii, prin completarea "Formularului pentru sesizari" pus la dispozitia clientilor sau depunerea unei sesizari pe suport de hartie anterior redactata;
  • apeland serviciul CEBLine (disponibil 24h/24h) la numerele de telefon 0750 000 000, 0724.100.000 (apelabile din orice retea) sau 0801 000 000 (apelabil din reteaua Telekom);
  • prin e-mail, la adresa office@crediteurope.ro ;
  • utilizand formularul online.

Informatii privind procesul intern de administrare a reclamatiilor

Fiecare reclamatie receptionata va fi analizata cu maxima atentie, in mod corect, impartial si confidential , procesul intern de solutionare a reclamatiilor parcurgand urmatoarele etape:

  • alocarea unui numar de inregistrare automat sau oferit de catre reprezentantul Bancii;
  • investigarea aspectelor reclamate in mod temeinic si obiectiv de catre reprezentantii Bancii;
  • pentru o rezolvare rapida a reclamatiei petentul trebuie sa furnizeze urmatoarele informatii: numele complet, CUI/CNP dupa caz, adresa, numar de telefon, detalierea nemultumirii, copii ale documentelor considerate relevante, numele persoanelor vizate de reclamatie
  • informarea petentului cu privire la rezultatul investigatiei (la cerere), motivarea acesteia si masurile care se vor lua in vederea remedierii.

Obiectivul nostru principal este sa raspundem prompt clientilor nostri, cu mentiunea ca perioada de raspuns difera in functie de complexitatea situatiei analizate. Va aducem la cunostinta ca raspunsul Bancii va fi formulat in termenul legal, cu precizarea ca in cazul in care raspunsul necesita un termen mai indelungat veti fi informati in acest sens. Cu privire la reclamatiile care vizeaza cardurile de credit raspunsul poate presupune un proces mai indelungat de solutionare date fiind reglementarile internationale aplicabile.

Va comunicam totodata ca in masura in care raspunsul nostru nu satisface pe deplin solicitarile dumneavoastra aveti dreptul de a va adresa autoritatilor competente sau altor autoritati prevazute de lege, inclusiv entitatii de solutionare alternativa a litigiilor bancare.

Campanie depozite