CardAvantaj

Te întrebi cum poţi obţine un card de credit CardAvantaj? Sau poate că doreşti să devii partenerul nostru... Citeşte cu atenţie această secţiune pentru a afla toate detaliile care te interesează.

Cum se poate obţine un card emis de Credit Europe Bank?
Foarte simplu!
  • Vino la orice sucursală Credit Europe Bank.
  • Aplică on-line pe www.cardavantaj.ro la secţiunea "Aplică acum"
  • Sună la CEBLine apelând numerele 0801.000.000 (apelabil din reţeaua fixă Romtelecom) sau 0750.000.000 (apelabil din orice reţea) şi comunică că doreşti obţinerea unui card emis de Credit Europe Bank. Un reprezentant al echipei de Vânzări Directe te va contacta pentru a te vizita şi consilia în vederea obţinerii unui card.
Care sunt tipurile de venituri eligibile?
Orice persoană care realizează venituri poate aplica pentru un card de credit emis de Credit Europe Bank. Printre veniturile acceptate regăsim: venituri din salarii, chirii, profesii liberale, pensii, contracte de cesiune de drepturi de autor, contracte de mandat, contracte de agent şi nu numai. De asemenea, poţi beneficia de un card de credit constituind un depozit care va garanta limita de credit acordată. Pentru a obţine mai multe informaţii despre condiţiile aferente fiecărui tip de venit poţi suna la CEBLine apelând numerele 0801.000.000 (apelabil din reţeaua fixă Romtelecom) sau 0750.000.000 (apelabil din orice reţea) sau poţi vizita oricare din sucursalele noastre.
Unde se pot efectua cumpărături cu plata în rate?
Te poţi bucura de avantajele cumpărăturilor cu plata în rate în reţeaua magazinelor partenere Credit Europe Bank. Astfel poţi efectua tranzacţii în magazine din cele mai variate domenii: modă, agenţii de turism, asigurări, mobilă, saloane de frumuseţe, electronice/electrocasnice/IT&C, decoraţiuni, sănătate, supermarket, benzinării, etc. Consultă lista permanent actualizată cu adresele magazinelor partenere Credit Europe Bank pe www.cardavantaj.ro unde poţi găsi de asemenea şi informaţii despre toate cardurile din oferta băncii precum şi despre campaniile aflate în desfăşurare.
Ce este bonusul şi cum poate fi utilizat?
La fiecare tranzacţie pe care tu o efectuezi la comercianţii din România sau din străinătate care au afişata sigla Visa sau MasterCard, atât în reţeaua de magazine partenere cât şi în afara acesteia, 0,3% din valoarea tranzacţiei se regăseşte pe cardul tău în contul de bonus, separat de limita de credit. Bonusul poate fi folosit ulterior pentru o nouă tranzacţie în orice magazin partener Credit Europe Bank. Tot ce trebuie să faci este să comunici că doreşti să efectuezi plata din contul de bonus când plăteşti cu cardul. Mai mult decât atât, vei primi bonus chiar şi pentru tranzacţiile efectuate din contul de bonus. În acest fel, pentru orice tip de tranzacţie comercială efectuată în România sau în străinătate, vei fi răsplătit de către Credit Europe Bank pentru că foloseşti CardAvantaj la cumpărături. Valoarea bonusului nu o vei returna niciodată, ea reprezintă cadoul nostru pentru că ai folosit CardAvantaj. Bonusul nu poate fi retras în numerar de la bancomat şi nici nu poate fi utilizat pentru a achita creditul utilizat; valoarea acestuia este evidenţiată în fiecare extras de cont emis lunar.
Ce dobândă se plăteşte pentru limita de credit utilizată?
  • 0% dobândă pentru cumpărăturile cu plata în rate în cazul în care rambursezi integral rata scadentă în perioada de graţie de până la 45 de zile.
  • 0% dobândă pentru tranzacţiile efectuate la orice comerciant care are afişat sigla Visa sau MasterCard (în afara sistemului de rate) în cazul în care rambursezi în totalitate suma utilizată în perioada de graţie
  • 2,33% dobândă/lună pentru retragerile de numerar de la orice bancomat, dobândă calculată din ziua efectuării tranzacţiei.
  • 2,33% dobândă/lună pentu tranzactiile comerciale efectuate atât în sistem de rate la comercianţii parteneri cât şi la comercianţii din afara sistemului de rate, dobânda calculată după expirarea perioadei de graţie.
Când se plăteşte?
Îţi poţi alege singur data de emitere a extrasului de cont astfel încât data scadentă a sumei minime de plată să nu te prindă descoperit. În funcţie de ziua în care primeşti salariul, poţi alege ca extrasul cardului tău de credit CardAvantaj să fie emis în data de 7, de 20 sau în ultima zi a lunii. Ultima zi în care poţi achita suma minimă de plată va fi după 15 zile de la emiterea extrasului. Dacă scadenţa este într-o zi nelucrătoare, atunci plata trebuie efectuată în ziua lucrătoare precedentă.
Odată cu emiterea extrasului de cont Credit Europe Bank va transmite un SMS cu suma minimă de plată!
Limita de credit acordată pe card este de tip revolving, sumele rambursate regăsindu-se din nou pe contul de card începând cu a doua zi pentru a fi din nou utilizate.
Cum pot primi infomaţii despre tranzacţii şi sume de plată?
  • extrasul de cont lunar - aici sunt evidenţiate toate tranzacţiile efectuate pentru luna aferentă extrasului precum şi suma de plată;
  • copie după extrasul de cont lunar - vino la orice sucursală Credit Europe Bank şi poţi solicita o copie a extrasului de cont lunar;
  • mini extras ATM - la orice ATM Credit Europe Bank poţi cere un astfel de mini extras; acesta evidenţiază ultimele 10 tranzacţii efectuate;
  • CEBLine: 0801.000.000 (apelabil din reţeaua fixă Romtelecom) sau 0750.000.000 (apelabil din orice reţea) - un reprezentant al băncii îţi va sta la dispoziţie pentru detalii privind tranzacţiile efectuate sau suma de plată.
Care sunt condiţiile şi actele necesare pentru creşterea/ diminuarea de limită de credit?
Pentru modificarea limitei de credit trebuie să descarci şi să completezi Formularul pentru Creştere / Diminuare limită de credit. Totodată, trebuie să completezi o nouă cerere de emitere şi o adeverinţă de venit pe care le poţi descărca de asemenea de pe site. După ce le completezi trebuie să te prezinţi la orice sucursală a CEB şi să le înmânezi unui reprezentant al băncii. Solicitarea privind creşterea limitei de credit se va efectua în cazul în care cardul a fost activat în urmă cu minim 3 luni iar deţinătorul său a efectuat cel puţin o tranzacţie financiară.
Cum se pot efectua tranzacţii pe Internet?
Dacă doreşti să îţi poţi folosi cardul tău pe Internet, trebuie să descarci şi să completezi Formularul pentru Ridicare restricţii tranzacţii Internet, cu care apoi să te prezinţi la orice sucursală a Credit Europe Bank şi să îl înmânezi unui reprezentant al băncii.
Cum îmi pot modifica datele de contact sau adresa la care primesc extrasul de cont?
Pentru a modifica datele de contact sau adresa la care primeşti extrasul de cont trebuie să descarci şi să completezi Formularul pentru Modificare date de contact posesor de card, cu care apoi să te prezinţi la orice sucursală a Credit Europe Bank şi să îl înmânezi unui reprezentant al băncii.
Ce fac dacă am pierdut cardul, mi-a fost furat sau a fost blocat?
În cazul pierderii, furtului, deteriorării ori blocării cardului, a înregistrării în contul Deţinătorului de card a unor tranzacţii neautorizate de acesta, a oricăror erori sau nereguli apărute în urma administrării contului de către Bancă, a existenţei unor suspiciuni cu privire la posibilitatea copierii cardului sau cunoaşterea codului PIN / parolei de către alte persoane neautorizate sau în cazul constatării unor disfuncţionalităţi ale cardului, sună de urgenţă la Serviciul Clienţi la numărul de telefon 0750.000.000 sau 0801.000.000 pentru a sesiza una din situaţiile menţionate mai sus. După blocarea cardului, vei avea obligaţia să notifici în scris Banca. Pentru a notifica Banca, poţi să descarci şi să completezi Formularul pentru Pierdere, furt, deteriorare, blocare card, cu care apoi să te prezinţi la orice sucursală a Credit Europe Bank şi să îl înmânezi unui reprezentant al băncii.
Cum pot să îmi reînnoiesc cardul dacă acesta a fost deteriorat, pierdut/furat sau doresc să îl reînnoiesc mai devreme?
Pentru a îţi reînnoi cardul poţi să descarci şi să completezi Formularul pentru Înlocuire card, cu care apoi să te prezinţi la orice sucursală a Credit Europe Bank şi să îl înmânezi unui reprezentant al băncii. În cazul în care în luna curentă va expira cardul, puteţi merge la orice sucursală Credit Europe Bank, pentru a va ridica noul card. În ce condiţii poate să îmi vireze angajatorul salariul în contul de card? Tot ce trebuie să faci pentru a primi salariul direct pe cardul tău emis de Credit Europe Bank este să îi furnizezi angajatorului tău codul IBAN aferent cardului tău, precum şi sucursala la care este deschis contul de card.
Doresc să devin comerciant partener Credit Europe Bank. Cum pot face acest lucru?
Te rugăm să suni la unul dintre numerele de telefon ale serviciului de relaţii cu clienţii - CEBLine pentru a discuta cu un reprezentant al băncii:
  • 0801.000.000 (apelabil din reţeaua fixă Romtelecom)
  • 0750.000.000 (apelabil din orice reţea)
  • Sau scrie-ne la rubrica de Comentarii şi Sugestii
Ce trebuie să fac dacă am primit notificare sau sms că mi s-a mărit limita de credit de pe CardAvantaj cu 25%?
Pentru a beneficia de mărirea de limită, trebuie să descarci Actul adiţional pentru mărire limită, să îl completezi în 2 exemplare şi să vii cu el la una din sucursalele Credit Europe Bank.