18 octombrie, 2016, Bucureşti

Credit Europe Bank România lansează Ferrari Card, un produs inovator pe piața de carduri de credit din România, care oferă pasiunea mărcii Ferrari tuturor celor interesați de shopping, alături de un pachet atractiv și o gamă largă de beneficii.

Credit Europe Bank a fost întotdeauna în avangarda pieței cardurilor de credit din România, încercând în permanență să ofere ceva unic clienților săi. "Prin intermediul noului Ferrari Card prin Credit Europe Bank continuăm această tradiție și oferim un produs creat pe baza nevoilor clienților", a declarat dl. Engin Alaybayoglu, Vicepreședinte Credit Europe Bank România.

Mulțumită parteneriatului cu marca de mașini sport de lux italiene, norocoșii posesori de Ferrari Card vor avea șansa să participe la cursele oficiale Ferrari Challenge sau Ferrari Racing days și să simtă același val de adrenalină ca echipa Scuderia Ferrari pe circuite renumite din jurul lumii sau să viziteze fabrica Ferrari de la Maranello. Credit Europe Bank va emite două variante de card de credit "Ferrari Card" și "Ferrari Card Platinum".

În plus față de beneficiile amintite, posesorii unui Ferrari Card Platinum au acces în peste 900 de saloane VIP Lounge sau Business Lounge din aeroporturi internaționale, inclusiv în "MasterCard Lounge" de la Aeroportul Henri Coandă din București și "Business Lounge" de la Aeroportul din Cluj-Napoca. Mai mult, deținătorii unui Ferrari Card Platinum au la dispoziției, gratuit, un pachet de asigurări disponibil în decursul călătoriilor în străinătate.

Cei care doresc să aplice pentru un astfel de card de credit îl pot solicita în oricare dintre sucursalele Credit Europe Bank, prin completarea formularului online disponibil pe www.crediteurope.ro/ferraricard sau prin apelarea CEBLine la numerele 0750.000.000 (apelabil din orice rețea) sau 0724.100.000 sau 0801.000.000 (apelabil din rețeaua fixă Telekom). Cardul are taxă de emitere zero, integrează tehnologia PayPass pentru plăți contactless, are o perioadă de grație de până la 45 de zile și permite notificarea prin SMS a posesorului pentru tranzacții mai mari de 500 de RON.

Pentru mai multe detalii despre Ferrari Card puteți accesa www.crediteurope.ro/ferraricard.

Despre Credit Europe Bank

Credit Europe Bank are o experiență de peste 15 ani în sectorul bancar din România. De la înființare viziunea băncii a fost întodeauna să devină banca preferată în România. Astfel, stabilirea unor standarde pentru excelență în servicii bancare și maximizarea beneficiilor pentru clienți, angajați și acționari arată că misiunea băncii tinde spre îndeplinirea acestei viziuni. Credit Europe Bank (România) SA oferă o gamă completă de produse şi servicii bancare atât pentru companii, cât și pentru persoane fizice prin intermediul unei reţele alcătuite din 59 de sucursale deservite de 821 de angajați specializați, şi prin canale alternative de distribuţie ce includ 122 de ATM-uri, 8.818 POS-uri, Call Center și servicii de Internet Banking.
Cea mai importantă contribuție a Credit Europe Bank la sectorul bancar din România este CardAvantaj, cardul de cumpărături în rate fără dobândă, produs inovator pe piața din România la momentul lansării. CardAvantaj a fost lansat în 2003 ca un card de credit valabil doar pentru cumpărături într-un centru comercial, iar acum este un card de credit internațional emis sub licențe Mastercard și Visa. Pe parcursul anilor CardAvantaj a rămas un produs pionier, introducând caracteristici unice și mecanisme promoționale inovatoare pentru piața din România. CardAvantaj este unul dintre produsele principale din segment în România, cu aproximativ 300.000 de carduri de credit emise și aproximativ 8000 de comercianți parteneri care permit achiziții în rate fără dobândă. Rețeaua de parteneri include o gamă largă de magazine care oferă cele mai importante mărci internaționale și locale. CardAvantaj a fost distins cu premiul pentru cel mai bun card de credit din România în 2004, 2008 și 2009.
Rezultatele din 2015 arată că a fost un an de succes pentru CEB România din multe puncte de vedere. Banca a înregistrat o performanță financiară bună, cu un profit net înainte de impozitare la un nivel satisfăcător de 12 milioane EUR.