Bucureşti, 15 octombrie 2014

Credit Europe Bank împreună cu Altex România lansează, în baza parteneriatului lor strategic, o ofertă fără precedent, punând la dispoziţia noilor clienţi un număr extins de 15 rate fără dobândă prin CardAvantaj şi vouchere cadou, la achiziţii din magazinele Altex şi Media Galaxy sau pe www.altex.ro şi www.mediagalaxy.ro.

În cadrul campaniei "CardAvantaj, Altex şi Media Galaxy - Oferta care l-a înfuriat pe Moş Crăciun", desfăşurată între 9 octombrie 2014 şi 31 decembrie 2014, orice client care aplică şi intră în posesia unui CardAvantaj MasterCard în această perioadă, va avea beneficii extinse. Astfel, persoanele care vor accesa această ofertă vor primi cadou 200 lei, sub formă de două vouchere a câte 100 de lei fiecare, pentru achiziţia oricărui produs în magazinele Altex şi Media Galaxy dar şi online, precum şi un număr extins de 15 rate fără dobândă pentru achiziţiile realizate până pe 15 ianuarie 2015.

"Prin această ofertă, conturăm de fapt, o etapă superioară a beneficiilor oferite de CardAvantaj, pe care, împreună cu partenerul nostru strategic, Altex România am decis să le punem la dispoziţia clienţilor noştri. Vorbim despre un set de beneficii cumulate: reduceri prin voucher, alături de extinderea numărului de rate, crescând practic accesibilitatea cumpărăturilor pentru clienţii celui mai important retailer de IT&C din România, ce se pregătesc pentru maratonul cumpărăturilor şi reducerilor de Black Friday şi de sărbători", a declarat Engin Alaybayoglu, Chief Retail Banking and Cards Officer, Credit Europe Bank România. Cea mai atractivă ofertă de pe piaţă, creată de cel mai iubit card de rate din România şi cel mai mare retailer de electronice, electrocasnice, multimedia şi IT&C de pe piaţă, devine astfel de nerefuzat pentru clienţii din România în această perioadă.

"Misiunea companiei a fost, încă de la început aceea de a le asigura iubitorilor de tehnologie accesul la cele mai noi inovaţii, oferindu-le în mod constant noi sisteme de achiziţie prin intermediul cărora să democratizăm accesul la ultimele gadget-uri. Datorită acestei abordări, Altex România a devenit un reper pentru retail-ul electro IT şi prin intermediul acestui nou parteneriat vom putea oferi cele mai bune produse de finanţare de pe piaţă. Mai mult, pentru a veni în întâmpinarea clienţilor care au nevoi tot mai complexe, oferta dezvoltată împreună cu Credit Europe Bank este disponibilă atât pentru achiziţii online, cât şi offline, în magazinele Altex şi Media Galaxy. Acest fapt subliniază strategia omni-channel şi viziunea noastră datorită căreia suntem pregătiţi să oferim cele mai bune soluţii clienţilor noştri şi, în mod special, generaţiilor de utilizatori care au îmbrăţişat era digitală", a declarat Adrian Urda, VP Retail şi Logistică în cadrul Altex România.

Clienţii eligibili care aplică şi primesc un CardAvantaj până la finalul anului se pot bucura de beneficiile campaniei până pe 15 ianuarie 2015. Pentru a putea utiliza voucherele, posesorii CardAvantaj trebuie să cumpere produse în valoare de minimum 600, respectiv 1.200 de lei. Astfel, la cumpărături de peste 600 de lei, se poate utiliza un voucher de 100 de lei, care se va scădea din suma de plată, iar pentru cumpărături mai mari de 1.200 de lei se vor putea utiliza ambele vouchere. Totodată, pentru a beneficia de cele 15 rate clienţii trebuie să aleagă la casa de marcat sau pe website numărul maxim de rate disponibil în mod standard în magazinele Altex şi Media Galaxy, adică 12 rate, la care Credit Europe Bank va adăuga în mod suplimentar 3 rate ce vor fi evidenţiate în extrasul de cont CardAvantaj.

Pentru mai multe informaţii despre campanie şi despre CardAvantaj, cel mai iubit card de rate din România, prezent în aproximativ 9.500 de magazine partenere, în întreaga ţară, accesaţi www.cardavantaj.ro, www.altex.ro şi www.mediagalaxy.ro.

Credit Europe Bank România

Credit Europe Bank asigură în România o gamă largă de produse şi servicii către aproximativ 500.000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 58 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking. În 2013 Credit Europe Bank (România) S.A. a aniversat 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) şi apoi, din 2007, sub numele de Credit Europe Bank România. Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro, precum şi pe www.cardavantaj.ro.

Despre ALTEX România

ALTEX România este liderul pieţei româneşti de retail cu produse electrocasnice, electronice, IT, comunicaţii şi multimedia. Prin reţeaua naţională de peste 91 de magazine aflate în cele mai importante oraşe din ţară şi magazinul online www.altex.ro, ALTEX oferă clienţilor o gamă variată de produse inovatoare, la cele mai avantajoase preţuri, susţinute de soluţii optime de finanţare. În fiecare zi cei aproximativ 2.000 de angajaţi ai companiei sunt dedicaţi livrării de soluţii tehnologice de ultimă generaţie, care facilitează accesul consumatorilor la informaţie, divertisment şi comunicare.

Credit Europe Bank România - 20 ani

În România Credit Europe Bank asigură o gamă largă de produse şi servicii către aproximativ 500.000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 65 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking.


În 2013 Credit Europe Bank (România) S.A. a aniversat 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) şi apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank România.


Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro, www.cardavantaj.ro precum şi pe www.facebook.com/CreditEuropeBankRomania



Despre bauMax

bauMax - Întreprindere internaţională de familie

bauMax este o întreprindere de familie activă la nivel internaţional, ale cărei baze au fost puse cu 35 de ani în urmă în Austria. În prezent, bauMax se numără printre cei mai mari operatori de magazine cu articole de construcţii, amenajări şi grădinărit din Europa.


160 magazine în 9 ţări

bauMax operează 160 de magazine în nouă ţări, din care 66 în Austria, 24 în Cehia, 14 în Slovacia, 15 în Ungaria, 4 în Slovenia, 7 în Croaţia, 15 în România, 8 în Bulgaria şi 7 în Turcia.


bauMax - o companie responsabilă social

Una dintre tradiţiile bauMax constă în obţinerea de succese nu numai pe plan economic, ci şi pe plan social şi ecologic. Această tradiţie, consfinţită de orientarea generală a întreprinderii, este transpusă de mulţi ani în activitatea zilnică a întreprinderii şi implică parteneriate cu centre protejate şi cu diverse fundaţii importante din România şi la nivel internaţional.


bauMax în Europa Centrală şi de Sud-Est

Gradul de cunoaştere a bauMax în Europa Centrală şi de Sud-Est este mai mare de 90%. Formula de succes constă în adaptarea exactă la cerinţele populaţiei din fiecare ţară. Astfel în România, sub sloganul bauMax "Alegerea meşterilor" firma pune la dispoziţia clienţilor săi cel mai bun sortiment în cantităţi considerabile şi servicii corespunzătoare la cel mai bun preţ garantat. În fiecare zi oferim clienţilor 30.000 de articole împărţite în 4 mari categorii: construcţii, tehnic, amenajări şi grădină.


Mai multe informaţii le puteţi accesa pe www.bauMax.ro.