Bucureşti, 15 octombrie 2012

- 98% dintre utilizatorii Credit Europe Net Display Card care au solicitat informaţii suplimentare despre activarea şi utilizarea cardului s-au declarat foarte mulţumiţi de suportul obţinut din partea personalului băncii

Conform unui studiu efectuat de MasterCard în rândul posesorilor de Display Card, primul card lansat în România care integrează un ecran şi butoane folosite pentru generarea de informaţie, 9 din 10 au activat şi utilizat deja cardul, iar 9 din 10 utilizatori ar recomanda produsul mai departe. Clienţii care au participat la sondaj au apreciat în proporţie de 76% atributul multifuncţional al cardului, iar 73% s-au arătat mulţumiţi că nu mai trebuie să poarte tokenul de logare în sistemul de Internet Banking.

Clienţii au validat de asemenea şi nivelul superior de siguranţă oferit de Display Card, aproximativ 8 din 10 persoane considerându-l sigur, în condiţiile în care 69% dintre aceştia se declară în general preocupaţi de acest aspect. Marea majoritate a clienţilor a apreciat de asemenea caracterul inovator precum şi uşurinţa şi rapiditatea utilizării. De când au primit acest card, 66% dintre respondenţi au folosit mai des serviciul de Internet Banking, iar 17% şi-au crescut frecvenţa cumpărăturilor online.

"Constatăm cu deosebită placere că Display Card este perceput ca un instrument inovator, care se bucură de încrederea celor care îl utilizează, calităţi care se reflectă desigur, într-o manieră pozitivă şi asupra relaţiei cu clienţii noştri", a declarat Engin Alaybayoglu, Chief Retail Officer, Credit Europe Bank.

"Acum un an, când am lansat alături de Credit Europe Bank primul card de debit MasterCard cu display din lume, am avut la bază studii realizate în Europa, din care reieşea clar nevoia consumatorilor de a-şi utiliza cardul pe cât de uşor, pe atât de sigur", spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager România şi Moldova, MasterCard Europe. "Ne bucurăm să vedem că posesorii de Display Card sunt multumiţi de caracteristicile acestuia. Rezultatele ne dovedesc că soluţiile inovatoare de plată, care aduc beneficii semnificative în materie de confort şi siguranţă în utilizare, vor fi întotdeauna o soluţie câştigătoare pentru instituţiile financiare şi clienţii acestora."

Peste jumătate dintre respondenţi declară că decizia de a aplica pentru un card este una atent analizată, 33% dintre utilizatori spunând că obişnuiesc să ia în considerare în acest proces toate opţiunile disponibile în piaţă.

Sondajul relevă că Display Card este utilizat de către marea majoritate a posesorilor pentru tranzacţii prin intermediul Internet Banking; aproape jumătate îl folosesc şi la punctele de vânzare (46%) sau ATM-uri (42%) şi ceva mai puţin - o treime - în cadrul tranzacţiilor online.

Studiul a fost realizat în perioada iulie-august 2012, online, pe un eşantion de 96 de posesori. Profilul majoritar al utilizatorilor este reprezentat de bărbaţi cu vârsta peste 35 de ani, care locuiesc în Bucureşti, cu studii superioare şi cu venituri medii sub 2.500 de lei/lună.

Tehnologia Display Card a fost introdusă de Credit Europe Bank în premieră în Europa pentru publicul larg pe 1 noiembrie 2011. Credit Europe Net Display Card este integrat în pachetul "Smart", care oferă acces gratuit la serviciile de Internet Banking şi Phone Banking ale băncii. Cardul permite obţinerea datelor de autentificare pentru efectuarea de tranzacţii online într-un mod sigur şi simplu şi integrează, totodată, toate funcţiile de plată ale unui card convenţional.

Despre Credit Europe Bank
Credit Europe Bank (România) S.A., membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, asigură o gamă largă de produse şi servicii către aproximativ 500.000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 70 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking. Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro, www.cardavantaj.ro precum şi pe www.facebook.com/CreditEuropeBankRomania

Pentru mai multe informaţii contactaţi Free Communication, persoană de contact Daniel Amzăr - tel. 0752 111 728, e-mail: daniel.amzar@freecomm.ro.