Bucuresti, 1 februarie 2012

  • Inovaţia a asigurat succesul primului card de credit cu plata în rate de pe piaţă

CardAvantaj este cel mai cunoscut card de credit din România conform unui studiu realizat de Gfk la sfarsitul lui 2011. Produsul oferit de Credit Europe Bank s-a clasat pe primul loc atât în topul răspunsurilor spontane, cât şi al celor asistate în categoria cardurilor de credit.

Datele din sondajul Gfk au poziţionat CardAvantaj pe primul loc în cazul răspunsurilor spontane, acesta fiind prima menţiune a 22% dintre toţi respondenţii care cunosc mărci de carduri de credit 1, un nivel aproape dublu faţă de următorul produs clasat. CardAvantaj se poziţionează de asemenea pe prima poziţie în totalul răspunsurilor spontane 2, fiind menţionat de către 29% dintre intervievaţi. Produsul a avut rezultate superioare altor carduri şi la răspunsurile asistate, 50% dintre respondenţii 3 cărora li s-a prezentat o listă cu branduri de carduri de credit indicând CardAvantaj, mai mult decât pentru oricare alt card.

"Privim cu satisfacţie popularitatea pe care a dobandit-o CardAvantaj, atât în ceea ce priveşte notorietatea, cât şi utilizarea. Timp de şase ani de la lansarea produsului am făcut eforturi considerabile pentru a dezvolta o reţea extinsă de parteneri, pentru a face accesibile beneficiile CardAvantaj unui număr cât mai mare de români, precum şi pentru a diversifica oportunităţile oferite. Astăzi, CardAvantaj îşi menţine poziţia de lider pe piaţă, un semn clar al răspunsului pozitiv primit din partea consumatorilor şi a comercianţilor, generând totodată şi o tendinţă urmată de piaţa bancară locală", a declarat Dorin Iancu, Head of Retail Sales la Credit Europe Bank.

Odată cu lansarea sa în 2005, CardAvantaj a introdus o abordare revoluţionară pe piaţa de carduri de credit. Produsul îşi datorează reputaţia unei oferte pentru plata în rate a cumpărăturilor care este la îndemână şi de încredere, având şi o largă adresabilitate. CardAvantaj este de asemenea recunoscut pentru capacitatea sa de a veni cu beneficii inovatoare - bonus pentru tranzacţii, plata online a ratelor, plata în rate pentru cumpărături efectuate în afara ţării etc. - fiecare o premieră pentru piaţa de profil la momentul lansării.

CardAvantaj a construit în timp pentru clienţi o reţea de aproape 10.000 de magazine partenere. Totodată, şi-a bazat programul de dezvoltare pe campanii derulate împreună cu partenerii săi, prin care au oferit un set de beneficii de fidelitate (cum ar fi rate adiţionale sau reduceri), precum şi oportunităţi unice care au crescut sfera de utilizare a cardului.

Studiul Gfk a fost realizat în noiembrie 2011 pe un eşantion de 1.000 de persoane, reprezentativ la nivel national pentru populaţia de peste 15 ani.


1 Persoane care au menţionat cel puţin un tip de card de credit

2 Întrebări care permiteau selectarea mai multor variante de răspuns

3 Persoane care au indicat cel puţin un tip de card de credit

Despre Credit Europe Bank
Credit Europe Bank (România) S.A., membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, asigură o gamă largă de produse şi servicii către aproape 500.000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 77 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distributie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking. Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro si www.cardavantaj.ro

Pentru mai multe informaţii contactaţi Free Communication, persoană de contact Razvan Nastase - tel. 0752 111 724, e-mail: razvan.nastase@freecomm.ro.