Bucuresti, 19 septembrie 2011

Costuri semnificativ reduse şi pentru utilizarea serviciului de Phone Banking al băncii - CEBLine

Începând din această săptămână operaţiunile bancare efectuate prin aplicaţia Credit Europe Net vor beneficia de comisioane reduse cu până la 100% faţă de cele practicate în sucursalele băncii. Comisioanele sunt cele mai mici de pe piaţa bancară din România, în acest moment, pentru acest tip de serviciu. Totodată, şi utilizatorii serviciului de Phone Banking - derulat prin CEBLine - vor beneficia de comisioane mai mici.

În cazul serviciului Internet Banking, de exemplu, sunt incluse în categoria operaţiunilor cu comison zero transferurile intra si inter-bancare (cu o anumită valoare, vezi aici), în lei şi valută, transferul între conturile proprii şi schimbul valutar. De asemenea, toate celelalte comisioane aplicabile operaţiunilor efectuate prin Internet  Banking şi Phone Banking au cunoscut ajustări semnificative.

Pentru a veni în întâmpinarea celor interesaţi de utilizarea acestui serviciu formalităţile contractuale au fost simplificate iar token-ul (dispozitivul de logare pentru Internet Banking) poate fi trimis clientului prin curier, însoţit de un scurt ghid de utilizare. De asemenea, pentru eliberarea unui dispozitiv suplimentar se va percepe o taxă redusă, de doar 10 Euro.

Serviciile de Internet Banking şi Phone Banking devin astfel unele dintre cele mai simple şi totodată flexibile modalităţi de efectuare a operaţiunilor bancare, cu costuri semnificativ reduse în raport cu operaţiunile de la ghişeu. Costurile operaţionale scăzute se vor adăuga beneficiilor deja existente – cum ar fi bonusurile pentru dobânzile acordate pentru depozitele constituite prin Internet Banking.

Dezvoltarea canalelor bancare alternative este una dintre priorităţile Credit Europe Bank pentru acest an, fiind menită să sporească atât eficienţa, cât şi uşurinţa în utilizare a serviciilor bancare puse la dispoziţia clienţilor săi.

 

Despre Credit Europe Bank
Credit Europe Bank (România) S.A., membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, asigură o gamă largă de produse şi servicii către peste 420.000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 78 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distributie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking. Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro si www.cardavantaj.ro

Pentru mai multe informaţii contactaţi Free Communication, persoană de contact Daniel Amzăr - tel. 0752 111 728, e-mail: daniel.amzar@freecomm.ro.