Bucuresti, 8 septembrie 2010

In urma materialelor de presa aparute cu privire la declaratiile Domnului Aurel Ticleanu, Credit Europe Bank face urmatoarele precizari:

Inca de la debutul acestei investigatii, am mentionat ca detaliile referitoare la acest caz constituie obiect al cercetarii DIICOT, inca in desfasurare, si pentru a sustine fara echivoc si eficient aceasta ancheta, vom putea oferi detalii referitoare la sumele ce fac obiectul despagubirilor dupa finalizarea cazului penal. Domnul Aurel Ticleanu a fost despagubit integral cu sumele dovedite pe baza calculelor facute de catre banca si acceptate de catre dansul si in baza documentelor justificative existente. Cu toate acestea, Dl Ticleanu solicita in prezent acordarea unor despagubiri pentru niste sume transferate in contul acestuia de persoane cu care acesta nu a avut relatii contractuale. De altfel respectivele persoane care figureaza ca au transferat sume de bani in contul dl Ticleanu sunt clienti care au depus sesizari la banca nerecunoscand respectivele transferuri catre acest cont, motiv pentru care au fost deja despagubite de catre noi.
Credit Europe Bank detine, in conformitate cu prevederile legale in materie, o arhiva cu toate documentele din ultimii 5 ani, arhiva care cuprinde si documentele referitoare la cazul Dl-ui Ticleanu.

Depasirea termenului legal de 15 zile pentru solutionarea cazului dumnealui a fost agreat de comun acord cu clientul si a fost determinata de complexitatea situatiei si nu de alte aspecte mentionate in declaratiile sale; Credit Europe Bank si-a canalizat eforturile in vederea solutionarii tuturor cazurilor de la Brasov in cel mai scurt timp, inclusiv cel al dlui Ticleanu.
Pentru o cat mai buna colaborare, clientilor nostri li s-au furnizat mai multe date de contact ale reprezentantilor bancii, dumnealui nefacand exceptie.
Toti clientii bancii, inclusiv Domnul Aurel Ticleanu, au fost si sunt tratati cu maxima responsabilitate de catre Credit Europe Bank si, in baza documentelor legale justificative, s-au solutionat pana in acest moment mai mult de 95% dintre cazurile identificate.

Inca de la declansarea situatiei de la sucursala din Brasov, Credit Europe Bank colaboreaza intr-un mod transparent si flexibil atat cu autoritatile de ancheta, cat si cu persoanele pagubite in vederea solutionarii tuturor cazurilor in speta.
Credit Europe Bank isi deruleaza activitatea in baza cadrului legal, avand ca fundament principii solide de transparenta si etica in relatia cu clientii sai. Astfel, ne afirmam inca o data disponibilitatea si transparenta in solutionarea cat mai rapida a tuturor solicitarilor de despagubire si a anchetei in derulare.

Pentru informatii suplimentare, va rugam sa luati legatura cu

Simina Pătrăşcoiu, Communication Manager, 0741.244.642 simina.patrascoiu@crediteurope.ro sau
Alexandra Dimancea, PR Coordinator, 0753.068.217 alexandra.dimancea@crediteurope.ro.