Bucuresti, 27 mai 2010

Grupul Anchor a lansat astăzi Optimo Card, un program unic de loialitate pe piaţa de retail din România, ce va funcţiona în centrele comerciale Bucureşti Mall şi Plaza România.

Atributul principal al cardului Optimo este să ofere cumpărătorilor discounturi directe şi facilităţi la plata produselor. Utilizatorii acestui card pot face cumpărături exclusiv în Bucureşti Mall şi Plaza România cu discount-uri de la 5% până la 20% aplicate la preţul de raft în peste 80 de magazine partenere, pe tot parcursul anului. Optimo Card este valabil atât pentru plăţi cash, cât şi pentru cele prin card.

Plătind prin CardAvantaj de la Credit Europe Bank, utilizatorii Optimo Card vor beneficia nu numai de discount-urile disponibile, dar şi de 3 rate suplimentare fără dobândă.

În viitorul apropiat programul Optimo Card va oferi şi numeroase alte beneficii. Optimo Card îşi propune să îmbunătăţească stilul de viaţă al utilizatorilor săi, putând fi folosit într-o reţea de magazine în continuă creştere. Vor fi lansate promoţii, stimulente şi campanii pe care Grupul Anchor le va dezvălui pe parcurs.

Programul Optimo Card se lansează şi cu o prima promoţie care va oferi o excursie de weekend la Istanbul, unde câştigătorul se va deplasa cu un avion particular şi va fi cazat la hotelul exclusivist Swissôtel de pe Bosfor.

Persoanele interesate pot obţine cardul personalizat de la birourile de informaţii din cadrul centrelor comerciale Bucureşti Mall şi Plaza România sau pot opta pentru livrarea acestuia la domiciliu sau la orice altă adresă indicată pe formularul de aplicare pentru Optimo Card, existent pe www.optimocard.ro.

"Obiectivul nostru a vizat mai mult decât crearea unui program de loialitate. Scopul Optimo Card este să îmbunătăţească stilul de viaţă al utilizatorilor săi oferindu-le discounturi, facilităţi la plata produselor, dar şi promoţii şi surprize continue. Acest program unic a putut fi realizat prin participarea magazinelor partenere găzduite de cele două centre comerciale şi prin contribuţia Credit Europe Bank şi Anchor Group. Optimo Card este un exemplu foarte important al rezultatului unor parteneriate de succes", a declarat Ibrahim Paskoy CEO Anchor Grup.

Înfiinţată în 1997, compania Anchor Grup este unul dintre liderii de pe piaţă imobiliară din România. Compania deţine o experienţă vastă în dezvoltarea proiectelor de retail, rezidenţiale şi de clădiri de birouri. Principalele proiecte ale companiei sunt: Bucureşti Mall, primul centru comercial modern din România; Plaza România, cea mai populară destinaţie pentru cumpărături şi distracţie din Bucureşti, Shopping MallDova, centru comercial deschis în Chişinău, Republică Moldova, Anchor Plaza, prima clădire de birouri de clasă A integrată cu un centru comercial şi InCity Residences, ansamblu rezidenţial situat în centrul oraşului.

Credit Europe Bank este o bancă universală, care deserveşte nevoile clienţilor din multiple segmente, persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii. Activitatea băncii constă în oferirea de produse şi servicii variate din domeniul financiar bancar prin intermediul unei reţele extinse de sucursale şi agenţii în întreagă ţara, precum şi prin canale alternative de distribuţie : ATM-uri, POS-uri şi Internet Banking. În prezent, Credit Europe Bank are în portofoliu peste 330,000 de carduri de credit CardAvantaj, 85 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, 154 de ATM-uri şi peste 9,500 POS-uri instalate la comercianţii parteneri.