Bucureşti, 1 Martie 2009

Martie este prin excelenţă luna femeilor. Cu această ocazie, Credit Europe Bank doreşte să sărbătorească alături de femeile din România şi să confirme implicarea în dezvoltarea afacerii femeilor întreprinzător.

"În acest moment, după mai bine de zece luni de la debutul campaniei noastre pentru sprijinirea femeilor de afaceri, vrem să mulţumim tuturor femeilor pentru interesul acordat campaniei noastre. Pe această cale reiterăm dorinţa Credit Europe Bank de a deveni « prima bancă în preferinţele femeilor de afaceri ». Le dorim succes în toate proiectele iniţiate şi vrem să le asigurăm că banca noastră va veni întotdeauna în sprijinul lor cu soluţiile necesare dezvoltării afacerii lor", a declarat Dl. Mustafa Cavusoglu, Director Marketing IMM, Credit Europe Bank.



Campania "Femeile vor să audă cifre frumoase" se va desfăşura până în data de 31 Iulie 2009, Credit Europe Bank oferind majorări cu 1 % a ratei dobânzii standard la contul de economii Acumulare IMM şi la gama depozitelor la termen Optim IMM în RON. Dobânzile în EUR şi USD beneficiază de asemenea de o majorare cu 0,5 % faţă de dobânzile standard, atât pentru contul de economii, cât şi pentru depozitele la termen pentru segmentul IMM. În ceea ce priveşte componenta de creditare, prin intermediul campaniei, femeile de afaceri se pot bucura de o ofertă completă de credite oferite IMM-urilor, cu 0% comision de acordare.

Proiectul se adresează companiilor IMM* în care cel puţin o femeie este acţionar, manager sau administrator.

Informaţii suplimentare referitoare la această campanie şi produsele aferente pot fi obţinute prin consultarea portalului dedicat www.femeiadeafaceri.ro, de la sediul sucursalelor Credit Europe (România) S.A. sau de pe portalul adresat IMM-urilor: www.crediteuropeimm.ro.

* conform definiţiilor interne ale băncii

Credit Europe Bank (România) S.A., membră a grupului FIBA, asigură o gamă largă de produse şi servicii către peste 400,000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 118 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru - reţea mereu în dezvoltare, precum şi prin alte canale alternative: bancomate, POS şi servicii de internet banking.