Bucureşti, 14 Octombrie 2008

"Campania Femeile vor să audă cifre frumoase se bucură de un real succes iar pentru Credit Europe Bank acest lucru înseamna o confirmare a preferinţelor femeilor de afaceri pentru servicii dedicate. Pornind de la aceste rezultate, dorim să le urăm partenerelor noastre şi viitoarelor colaboratoare: Bun Venit pe portalul www.femeiadeafaceri.ro! Sperăm ca acest proiect inedit să bucure şi să devină o sursă de informare pentru femeile întreprinzator. În acelaşi timp, noul portal ofera soluţii potrivite de finanţare şi economisire pentru companiile IMM în care acestea sunt acţionar, administrator sau manager. Activând într-un sistem bancar tradiţional, cu un comportament şi aspect standard, vrem să transmitem şi mesajul că suntem o banca de oameni tineri, creativi şi speciali, asemenea clienţilor noştri!" a declarat Dl. Cemal Yildirim, Vice-preşedintele Adjunct - Divizia IMM, Credit Europe Bank (România) S.A.

Lansarea portalului www.femeiadeafaceri.ro este o altă etapă a procesului Credit Europe Bank de promovare şi informare asupra campaniei de susţinere a IMM-urilor, în general, şi a femeilor de afaceri, în special. "Ca initiatori ai proiectului dorim sa îi acordăm cât mai multă seriozitate, fiind parte a programului personalizat de educare, suport şi stimulare a femeilor în dezvoltarea afacerii lor. Dorim să devenim prima bancă în preferinţele femeilor de afaceri, iar prezentul portal este reiterarea promisiunii făcute, de implicare activă în susţinerea femeilor antreprenor", a declarat Dl. Cemal Yildirim. Pe lângă secţiunile dedicate finanţării şi economisirii, portalul include şi "Poveşti de succes", o secţiune dedicată reuşitelor şi împlinirilor femeilor de afaceri, precum şi opţiunea "Întreabă un expert", care oferă vizitatorului posibilitatea de a interacţiona cu specialiştii site-ului şi de a afla răspunsuri la diverse întrebari legate de activitatea companiilor sau de posibilităţile de finanţare ale acestora.

Credit Europe Bank (România) S.A., membră a grupului FIBA, oferă produse şi servicii bancare unui număr de peste 400.000 clienţi persoane fizice şi societăţi comerciale printr-o reţea de peste 100 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru - reţea în continuă expansiune, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri şi Internet Banking.