Târgovişte, 15 Octombrie 2008

Programul "Zilele femeilor întreprinzător" a continuat Joi, 09 octombrie 2008, de această dată la Târgovişte. Evenimentul reprezintă o continuare a celei de-a doua etape a Programului pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manageri din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii. Credit Europe Bank a prezentat în cadrul acestui eveniment campania "Femeile vor să audă cifre frumoase" - program dedicat în exclusivitate femeilor de afaceri. La prezentare au participat aproximativ 70 de persoane: reprezentanţi ai Prefecturii şi Consiliului Judeţean Dâmboviţa, primarul Municipiului Târgovişte, preşedintele Camerei de Comerţ Dâmboviţa, precum şi mai mulţi reprezentanţi ai unor organizaţii teritoriale pentru sprijinirea IMM-urilor.

Prezenţa Credit Europe Bank la evenimentul de la Târgovişte a avut un impact puternic şi s-a finalizat cu aprecieri pozitive din partea organizaţiilor teritoriale pentru sprijinirea IMM-urilor. "Vă mulţumim pentru faptul că aţi răspuns invitaţiei noastre şi aţi participat în calitate de speaker la caravana Zilele femeilor întreprinzător. (…) Apreciem campania dumneavoastră şi suntem convinşi că relaţiile noastre de lucru vor continua să fie încununate de succes şi pe viitor. Vă mulţumim!" a declarat Carmen Salageac, consilier al Oficiului Teritorial pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie (OTIMMC) Târgovişte - Centrul Teritorial pentru Informare, Consultanţă şi Instruire (CTICI) Teleorman.
Mai multe informaţii despre campania "Femeile vor să audă cifre frumoase" se pot obţine în urma accesarii primului portal dedicat de catre o banca femeilor de afaceri: www.femeiadeafaceri.ro., de la sucursalele băncii precum şi de pe portalul www.crediteuropeimm.ro.

Credit Europe Bank (România) S.A., membră a grupului FIBA, oferă produse şi servicii bancare unui număr de peste 400.000 clienţi persoane fizice şi societăţi comerciale printr-o reţea de peste 100 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru - reţea în continuă expansiune, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri şi Internet Banking.