Bucureşti, 3 Mai 2007

Ca urmare a atacurilor de tip "phishing", Credit Europe Bank reaminteşte clienţilor săi că banca nu solicită, în nicio situaţie, informaţii confidenţiale prin e-mail (user/parolă, număr de card, data expirării acestuia, codul PIN).

De asemenea, informaţii precum parola şi codul PIN nu trebuie divulgate sub nici un motiv, nimănui, nici măcar băncii.

Clienţii care primesc astfel de mesaje, prin care le este solicitată furnizarea de date bancare confidenţiale, sunt rugaţi să contacteze de urgenţă banca, la numerele de telefon TelVerde 0800.800.700 sau 0750.20.20.20.

În urma acestor atacuri de tip "phishing", banca nu a înregistrat cazuri de folosire frauduloasă a informaţiilor legate de administrarea fondurilor prin intermediul cardurilor (achiziţionare produse de la comercianţi online/Internet) sau prin serviciile de Internet Banking care garantează accesul la conturile curente ale clienţilor săi.

Clienţii Credit Europe Bank (România) S.A. sunt în permanenţă informaţi în legătură cu potenţiale atacuri de tip "phishing" prin SMS, E-mail, web-site precum şi prin mesaje postate în extrasele lunare de cont.