Actualizează-ți datele personale 100% online, simplu și în siguranță, fără niciun drum la bancă. Durează aproximativ 10 minute! Ai nevoie doar de: carte de identitate valabilă, telefon mobil sau orice alt dispozitiv (tableta, laptop sau desktop) cu cameră foto și acces la Internet și o adresă de email valabilă. Actualizarea datelor personale este un proces legal obligatoriu, iar neglijarea lui poate duce la restricționarea accesului la produsele și serviciile bancare pe care le deții la Credit Europe Bank.

Credit Europe Bank oferă în premieră în România opțiunea de plată în rate prin intermediul aplicației Avantaj SoftPOS

14 septembrie 2023

Credit Europe Bank România este din nou în avangarda industriei bancare, prin lansarea unei funcționalități inedite pentru aplicația Avantaj SoftPOS. Începând de acum, banca facilitează comercianților parteneri posibilitatea să le ofere clienților CardAvantaj și Optimo Card plata în rate prin intermediul aplicației mobile Avantaj SoftPOS.

Pe lângă sistemul tradițional de plată în rate la POS-ul clasic, clienții pot acum să efectueze plăți în rate și cu ajutorul aplicației Avantaj SoftPOS, instalată de comercianții parteneri pe dispozitive cu sistem de operare Android (smartphone-uri sau tablete). Inițiativa reprezintă o premieră pe piața bancară românească, consolidând astfel poziția de bancă inovatoare pentru Credit Europe Bank România.

Plata în rate prin intermediul Avantaj SoftPOS oferă un avantaj competitiv comercianților parteneri în ceea ce privește acceptarea plăților cu cardul. Prin intermediul aplicației Avantaj SoftPOS, clienții pot plăti în rate tranzacțiile comerciale fără dobândă, în funcție de acordul încheiat între comerciant și Credit Europe Bank România. Aplicația Avantaj SoftPOS se descarcă ușor din Google Play și se instalează pe orice dispozitiv de tip smartphone sau tabletă.

„Suntem mândri să continuăm să investim în soluțiile digitale și să fim prima bancă de pe piața românească care oferă această opțiune clienților și partenerilor noștri prin intermediul aplicației Avantaj SoftPOS”, a declarat Yakup Çil, CEO al Credit Europe Bank România. „Înțelegem că nevoile și preferințele clienților noștri evoluează constant, iar acest pas reprezintă un angajament – de a oferi constant soluții noi, care să le îmbunătățească experiența de utilizare a serviciilor noastre bancare.”

Credit Europe Bank România continuă să investească în tehnologie și inovație pentru a răspunde nevoilor clienților săi și comercianților parteneri și pentru a le oferi soluții bancare moderne și flexibile.


Despre Credit Europe Bank România

În România, Credit Europe Bank asigură o gamă largă de produse şi servicii către persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii. Credit Europe Bank a deschis un nou capitol spre digitalizare și tehnologizare, relansând website-ul instituției, introducând Apple Pay și Google Pay, lansând o nouă interfață de Internet Banking și prima aplicație de mobil adresată cardurilor de credit din portofoliul Băncii și punând la dispoziție comercianților aplicația Avantaj SoftPOS.

Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, Banca este activă din anul 1993, când a activat sub denumirea de Banca de Credit Industrial și Comercial, devenind Finansbank (în anul 2000), iar apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind denumirea de Credit Europe Bank România.

Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi accesând www.crediteurope.ro şi www.cardavantaj.ro.